//
کدخبر: ۴۶۴۵۳۱ //
انتخابات ریاست جمهوری1403

دعوت شهردار کرمانشاه از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری

دکتر نادر نوروزی طی پیامی از مردم و شهروندان کرمانشاهی دعوت کرد در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کنند.

دعوت شهردار کرمانشاه از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه طی پیامی شهروندان کرمانشاه و کشور را به شرکت در  چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

در این پیام آمده است «اکنون که انقلاب اسلامی ایران در برهه‌ای تاریخی و سرنوشت ساز قرار دارد و دشمنان قسم خورده این آب و خاک همچنان دشمنی و عداوت خود را با مردم و انقلاب بیشتر نمایان می سازند واجب است که در جهت دفاع از وطن و نظام و جلوگیری از پایمال شدن خون شهدای این سرزمین بار دیگر وفای به عهد خود را به امام، آرمان های انقلاب و شهدا ادا کنیم.

حال که رئیس جمهور شهید ملت و یاران صدیق و راستین، از میان مردم به سوی معبود شتافته‌اند و به‌ناچار انتخابات زودتر از موعد را باید برگزار کنیم مردان و زنان این سرزمین باید بار دیگر از حق خود دفاع کنند و با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری «پاسداشت خون شهدای وطن باشیم».

اینجانب به نمایندگی از مجموعه مدیریت شهری از عموم مردم شریف ایران اسلامی به ویژه شهروندان عزیز کرمانشاهی دعوت می کنم با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر سبب ناامیدی دشمنان این آب و خاک شوند و در برای حفظ کیان ایران اسلامی رای خود را در صندوق های رای انداخته و فرد اصلح را برای اداره امور کشور انتخاب کنند، چرا که برای متوقف نماندن حرکت قطار پیشرفت کشور باید حمایت همه جانبه مردمی نیز از نظام و دولت صورت گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرسیاسی ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۵۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان