//
کدخبر: ۴۷۲۳۴۱ //

هواشناسی| رگبار باران در نقاط مختلف کشور

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور خبر داد.

هواشناسی| رگبار باران در نقاط مختلف کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

صادق ضیاییان در گفت و گویی افزود: چهارشنبه (۳۱ مردادماه) در برخی نقاط هرمزگان، فارس، شمال و شرق بوشهر، نیمه جنوبی و غربی کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب یزد، کهگیلویه و بویراحمد و پنجشنبه (اول شهریور ماه ) علاوه بر مناطق فوق در جنوب و غرب اصفهان، چهار محال بختیاری، ارتفاعات شرق خوزستان و جنوب شرق لرستان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

ضیاییان اضافه کرد: از جمعه تا یکشنبه (۲ تا ۴ شهریور) در برخی نقاط در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، ارتفاعات استان فارس، ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی پنج روز آینده درنوار شرقی کشور، استانهای واقع در دامنههای جنوبی البرز بخش‌هایی از مرکز غرب و جنوب غرب در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان طی سه روز آینده خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد شد.

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (اول شهریور) صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۷ و ۳۷ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲ شهریور) صاف تا کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۸ و ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۱۲ و ۱۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۴ و ۴۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۲۳۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد