//
کدخبر: ۴۷۹۲۰۹ //
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

داشتن روحیه شهادت‌طلبی دشمنان را وادار به عقب‌نشینی خواهد کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در اجلاسیه شهدای جامعه پزشکی گفت: داشتن روحیه شهادت‌طلبی، دشمنان را وادار به عقب‌نشینی خواهد کرد.


 داشتن روحیه شهادت‌طلبی دشمنان را وادار به عقب‌نشینی خواهد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام "شمس‌الله جلیلیان"، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه‌ نبی‌اکرم (ص)، کرمانشاه در اجلاسیه شهدای جامعه پزشکی که امروز (۱۷‌مهر) برگزار شد شهادت را، معامله پُر سود با خدا عنوان کرد و اظهار داشت: کسی که به مقام و جایگاه شهید می‌رسد آنقدر نزد خداوند با ارزش می‌شود که خداوند با صراحت بیان‌ می‌کند مجاهد‌‌خدا، به جایی رسیده‌ای که  خریدار تو من هستم.

وی افزود: امروز دشمنان ما با تفکر غلط و محاسبات اشتباهشان فکر کردند با شهادت عزیزانمان در جبهه مقاومت روحیه ما را تضعیف خواهند کرد، هرچند از دست دادن این عزیزان مصیبت بزرگی است اما خون این شهدا روحیه ما را برای رسیدن به پیروزی، پایدارتر خواهد کرد.Untitled

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه‌ نبی‌اکرم(ص) استان، در گوشه دیگری  از سخنانش به نقش و جایگاه جامعه پزشکی در تمامی بحران‌ها اشاره کرد و گفت: عملکرد بی‌نظیر جامعه پزشکی در هشت سال دفاع مقدس و خدمت‌گذاری آنان در خط مقدم جبهه بر هیچ کس پوشیده نیست.

 به گفته حجت‌الاسلام جلیلیان، روحیه شهادت‌طلبی و ایثار همواره در وجود جامعه پزشکی بوده، هست و خواهد بود و  بر اساس آمارگیری انجام شده پس از کره، ایران در زمان جنگ، خدمات پزشکی بی‌نظیری را ارائه داده است.

وی اضافه کرد: در دوران کرونا نیز این جامعه پزشکی بودند که با ایثار و از‌خودگذشتگی در کنار مردم و نفس به نفس مردم خدمت‌رسانی کردند و از جانشان گذشتند تا مردم را به سمت سلامتی سوق دهند.

 این مسئول در ادامه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده را مهم و ضروری دانست و گفت: هر جا و در هر برهه‌ای از رویه جهادی و انقلابی استفاده شده دشمن عقب‌نشینی کرده است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه‌ نبی‌اکرم(ص) استان، افزود: در عملیات صادق ۲، قدرت هوایی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تضعیف شد و در حال حاضر آمریکا به دنبال این است که این سگ هار را کنترل نماید تا مقابله عظیم‌تری از سوی ما شکل نگیرد.

 وی اذعان داشت: حضور رهبر معظم انقلاب و مردم فهیم کشورمان در نماز عبادی سیاسی جمعه نیز مشتی محکم‌تری بر دهان ابرقدرت‌های بزرگ به خصوص آمریکا بود تا بدانند مردم ایران، با اعتماد کامل پشتیبان ولایت فقیه هستند و با الگوگیری از شهادت، آینده خوبی از آن ایران و محور مقاومت‌ خواهد بود.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۹۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد