//
کدخبر: ۱۴۱۱۶۴ //
وداع تلخ آبی پوشان با جام حذفی

استقلال حریف سایپای ۱۰ نفره نشد

تیم فوتبال در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی در یک بازی دیدنی و جذاب در ضربات پنالتی موفق شداستقلال را شکست دهد و راهی چهار تیم پایانی این رقابت ها شود.

استقلال حریف سایپای 10 نفره نشد
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال و سایپا در چهارچوب مسابقات جام حذفی یک نمایش دیدنی و پرگل را به نمایش گذاشتند که برنده ای نداشت و با تساوی دو بر دو به رختکن رفتند ،یمه دوم سایپا بهتر بازی را شروع کرد و موقعیت های بیشتری هم خلق کرد که ضربه آرمان رمضانی به تیر دروازه برخورد کرد و یک بار هم ضربه ایستگاهی مهدی ترابی با اختلاف کم به بیرون رفت. در ادامه شفر با تعویض هایی که انجام داد بازی را کمی به سود استقلال عوض داد اما در نتیجه تغییری به وجو نیامد تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود.در وقت های اضافی نیز استقلال و سایپا به گل نرسیدند تا برنده این جدال در ضربات پنالتی مشخص شود.

در ضربات پنالتی مهدی قائدی، روح الله باقری و فرشید اسماعیلی از استقلال و مهدی ترابی از سایپا ضربات پنالتی خود را از دست دادند تا به این ترتیب استقلال، مدافع عنوان قهرمانی از این جام کنار برود.

دقیقه 3 :سانتر « مارکوس نویمایر» از نقط کرنر با ضربه سر چشمی همراه شد اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 12: اشتباه سید حسین حسینی در خروج از دروازه می رفت تا آرمان رمضانی دروازه استقلال را باز کند اما ضربه بی دقت این بازیکن باعث شد تا توپ به اوت برود.

دقیقه 15: پاس فوق العاده فرشید اسماعیلی گرو الحاجی را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیجیریه ای در محوطه جریمه توسط دروازه بان سایپا سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد ،اسماعیلی بر خلاف حرکت علی رضا منادی دروازه نارنجی پوشان را بازکرد.

دقیقه 28: در دقیقه 28 آرش رضاوند با حرکت تکنیکی خود خط دفاعی استقلال را به ریخت و در نهایت توپ به مهدی ترابی رسید و ملی پوش سایپا با شوتی محکم دروازه استقلال را گشود.

دقیقه 32 : سانتر نویمایر که از روی یک ضربه ایستگاهی به دست آمد باعث شد محمد دانشگر در موقعیت مناسب قرار بگیرد اما مدافع سایپا خطا کرد تا استقلال برای دومین بار صاحب پنالتی شود ،این بار گرو الحاجی که در این فصل با انتقادات زیادی روبرو شده است پوشت توپ ایستاد و با ربه فنی استقلال را برای دومین بار به گل رساند.

دقیقه 38: مهدی ترابی در موقعیت عالی و تک به تک با سید حسین حسینی قرار گرفت اما دروازه بان استقلال توانست ضربه مهاج سایپا را مهار کند.

دقیقه 42: سایپا بر روی سانتر مهدی ترابی و جایگیری اشتباه خط دفاعی و دروازه بان استقلال توسط امین حاج محمدی به گل رسید ،حاج محمدی که سابقه بازی در استقلال را درکارنامه اش دارد پس از این گل خوشحالی نکرد.

دقیقه 48: علی دشتی خط دفاع استقلال را به ریخت و پاس او در موقعیت ایده آل به آرمان رمضانی رسید ولی ضربه او با برخورد به تیر افقی روی خط فرود آمد و راهی به سمت دروازه نداشت.

دقیقه 56: پاسکاری عالی آذری و زکی پور با سانتر زکی پور همراه شد اما گرو الحاجی در موقعیت عالی و از دو قدمی ضربه اش را به بیرون زد تا فریاد شفر به آسمان بلند شود.

دقیقه 66: سایپا در نزدیکی محوطه جریمه سایپا صاحب ضربه ایستگاهی شد که توپ مهدی ترابی به شکل خطرناکی و با فاصله کم به خارج رفت.

دقیقه 93: ضربه قائدی از زاویه بسته با عکس العمل خوب منادی همراه شد و گلر سایپا با واکنشی سریه توپ را دفع کرد.

دقیقه101: استقلال صاحب موقعیت گل بر روی دروازه سایپا شد اما ضربه سر محمد دانشگر به تیرک دروازه سایپا برخورد کرد و به بیرون رفت.

***ترکیب تیم استقلال

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشاد محمدی مهر، میلاد ذکی پور (103- آرمین سهرابیان )، فرشید اسماعیلی، مارکوس نویمایر (53- مهدی قائدی )، الحاجی گروه (99 روح الله باقری )، همام طارق؛ رضا آذری (68- اللهیار صیاد منش)و فرشید باقری.

سرمربی «وینفرد شفر »

***ترکیب تیم سایپا

محمد حسین منادی ،عبدالله ناصری ،رضا علیاری ،سامول سارفو،آرش رضاوند ،مهدی ترابی ،علی دشتی (98-محمدرضا سلیمانی )،رضا اسدی،امید خالقی،آرمان رمضانی ،محمد صادق بارانی (46- امین حاج محمدی )

سرمربی: «علی دایی»

اخطار:

سارفو (23) و (33 اخراج ،رضا اسدی (80) از سایپا«برای سایپا»

فرشید اسماعیلی (49) ، محمد دانشگر (54) ،میلاد زکی پور (56)و روزبه چشمی (111) برای استقلال

داور اول: بیژن حیدری- کمک ها: سعید قاسمی، علی اکبر نوری، سید مهدی مرجان زاده

ورزشگاه آزادی تهران-یک هشتم نهایی جام حذفی/ 10 آبان 1397

تماشاگر: 12 هزار نفر

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد