//
کدخبر: ۱۹۵۶۳ //

فرصت طلایی بارسا بر باد رفت

بارسلونا در شبی که می توانست رقابتش با رئال مادرید برای قهرمانی را فشرده تر کند، فرصت طلایی اش را از دست داد.

فرصت طلایی بارسا بر باد رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

یک فرصت مناسب برای بارسلونا از دست رفت. وقتی در اولین بازی های روز شنبه رئال مادرید در دربی شهر مادرید توسط اتلتیکو متوقف شد، تیم انریکه فرصتی طلایی برای مساوی کردن امتیازاتش با رئال مادرید داشت، اما نتوانست از آن بهره ببرد. بعد از گل برتری رئال در بازی مقابل اتلتیکو توسط په په، رئال به راحتی بازی را اداره می کرد، اما تیم زیدان در پایان گل مساوی را خورد و نتوانست برتری اش را حفظ کند. بعد از آن به نظر می آمد بارسلونا برای شکست دادن مالاگا و رسیدن به صدر جدول و هم امتیاز شدن با رئال مشکلی نداشته باشد.

اما به نظر تیم انریکه وقتی بازیکنان کلیدی اش را در اختیار نداشته باشد اصلا راحت بازی نمی کند. از طرفی آن ها مقابل تیم آماده کارلوس کامنی قرار گرفتند و انتظارش را نداشتند. در این بازی مسی و سوارس ها موقعیت های خوبی را از دست دادند.

ساندرو رامیرز اولین گل را زد و از دفاع ضعیف ژرمی متیو بهره برد و توانست مارک آندر تراشتگن را مغلوب کند. متیو یکی از بازیکنانی است که به خاطرش از انریکه انتقاد می شود که اشتباه کرده است. او برای بازی در این مرحله و بازی به این مهمی مناسب نبود. آندره گومز هم دیگر بازیکنی بود که مثل متیو چیز زیادی برای ارائه دادن نداشت. هافبک پرتغالی فوتبالیست بدی نیست، اما بارسلونا هرگز وقتی در زمین بوده به این بدی بازی نکرده است. گومز در بین دو نیمه تعویض شد، آندرس اینیستا وارد زمین شد و اوضاع برای بارسلونا بهتر شد. اما باز هم بارسا موقعیت هایی را از دست داد و در نهایت هم نتوانست ریتم مناسب را پیدا کند.

بعد از آن نیمار به خاطر خطایی که انجام دادنش روی یورنته واجب نبود از زمین بازی اخراج شد. درست زمانی که بازی کمی بازتر شده بود. بارسلونا ریسک بیشتری کرد و برای زدن گل مساوی حملاتش را گسترش داد، اما در نهایت یک گل دیگر هم توسط جانی خورد.

در نتیجه به جای هم امتیاز شدن با مادرید در صدر جدول رده بندی، فاصله با مادرید از قبل هم بیشتر شده است. بارسلونا 3 امتیاز کمتر دارد و بازی ال کلاسیکو هم در راه است، کلاسیکویی که در برنابئو است. همچنین رئال مادرید یک بازی کمتر هم  دارد.

از دست دادن نیمار برای بارسلونا یک فاجعه است. ابهاماتی در داوری بازی هم وجود داشت، اما انتظار می رفت بارسلونا بدون نیاز به این بحث ها حریفش را از پیش رو بردارد. در نهایت این تیم نتوانست دروازه حریف را باز کند، حتی عملکردش به اندازه ای خوب نبود که مستحق حضور در کنار رئال مادرید در صدر باشد. شنبه گذشت و در فاصله چند ساعت، رئال مادرید از تیمی که ممکن بود برای صدرنشینی اش رقیب پیدا کند، به تیمی که شانس اصلی قهرمانی، البته بیش از پیش، است تبدیل شد و بارسا فرصتی طلایی را از دست داد.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد