//
کدخبر: ۴۰۹۹۱۶ //

۴ بازیکن دیگر با رئال تمدید کردند

طبق ادعای آاس، رئال مادرید در سه هفته پیش رو قصد دارد تمدید قرارداد وینیسیوس، رودریگو، کاماوینگا و ادر ملیتائو را اعلام کند.

4 بازیکن دیگر با رئال تمدید کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال مادرید پس از اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس (2024)، لوکا مودریچ (2024)، ناچو (2024) و دنی سبایوس (2027) در ماه ژوئن، دور جدیدی از تمدیدها را شروع خواهد کرد. ابتدا وینیسیوس و رودریگو و سپس میلیتائو و کاماوینگا بازیکنانی هستند که تمدید قراردادشان اعلام خواهد شد.

1893873

طبق ادعای آاس، اولین تمدیدی ماه جولای، وینیسیوس، خواهد بود. باشگاه منتظر بازگشت وینی از تعطیلات تابستانی در اواسط جولای است تا تمدید قرارداد او تا سال 2027 با بند فسخ یک میلیارد یورویی را اعلام کند. ابتدا قرار بود او تا 2026 تمدید کند ولی اصرار فلورنتینو پرز باعث شد تا وینی تا 2027 خود را به رئال متعهد کند.

از طرف دیگر رودریگو قرارداد خود را تا 2028 تمدید کرده و او پس از وینی دیگر تمدیدی رئال در جولای خواهد بود. این ستاره برزیلی هم بند فسخش یک میلیارد یورویی است.

1891862

یکی دیگر از اولویت های رئال مادرید، تمدید با ادر میلیتائو است که قراردادش در کمتر از دو سال دیگر در 30 ژوئن 2025 به پایان می رسد. مدافع میانی 25 ساله سابق پورتو، پیشرفت فوق العاده ای داشته و او نیز با رئال برای تمدید تا 2027 به توافق رسیده است.

تمدید آخر نیز متعلق به ادواردو کاماوینگاست که دو سال پیش به رئال پیوست ولی به قدری خوش درخشیده که رئال با تمدید قراردادش تا 2027 و افزایش دستمزدش موافقت کرده و خود بازیکن نیز قرارداد جدید را پذیرفته است .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۹۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد