//
کدخبر: ۴۳۶۵۰۷ //

سیصدتایی های لیگ برتر خلیج فارس

میلاد فخرالدینی با گذر از محمد قاضی به سومین بازیکن باتجربه لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

سیصدتایی های لیگ برتر خلیج فارس

با تقابل صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک در دوازدهمین هفته از لیگ بیست و سوم، میلاد فخرالدینی برای سیصد و شانزدهمین بار در لیگ پا به زمین خواهد گذشت تا با گذر از محمد قاضی تبدیل به سومین بازیکن باتجربه لیگ برتر شود.

در شرایطی که اسماعیل شریفات هم بازی او در آلومینیوم اراک با انجام 354 بازی رکورددار است، مهدی کیانی نفر دوم این لیست است که 337 بار در تاریخ لیگ برتر به میدان رفته و حالا میلاد فخرالدینی مدافع کناری آلومینیوم اراک در سن 33 سالگی به این آمار خواهد رسید.

لازم به ذکر است که لیگ برتر که از سال 1380 آغاز شده و در این مدت تنها 10 بازیکن توانسته‌اند که با انجام حداقل 300 بازی در لیگ حضور داشته باشد. پس از اسماعیل شریفات، مهدی کیانی، میلاد فخرالدینی و محمد قاضی، نفراتی چون حامد لک با 313 بازی، ساسان انصاری و وریا غفوری به‌صورت مشترک با 311 بازی، سیدجلال حسینی با 310 بازی، اکبر صادقی با 308 بازی و محمدرضا خلعتبری 306 بازی پیشگامان لیگ برتر خلیج فارس در این آمار به شمار می‌آیند.

اکنون با توجه به حضور برخی از نفرات این لیست احتمال وجود دارد که جایگاه برخی نفرات تا پایان لیگ بیست و سوم با جابه‌جایی همراه شود و باید دید لیست رکوردداران با چه تغییراتی همراه خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۵۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان