//
کدخبر: ۴۵۶۲۸۰ //

اوسمار: برای قهرمانی بجنگید، استقلال امتیاز از دست می‌دهد

سرمربی برزیلی سرخپوشان بعد از شکست و حذف از جام حذفی، از بازیکنانش خواست برای اتفاقی که چندین ماه برای آن جنگیده‌اند، آماده باشند.

اوسمار: برای قهرمانی بجنگید، استقلال امتیاز از دست می‌دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در شبی که بارها تا آستانه دستیابی به جواز صعود از اراک پیش رفته بود، در نهایت شکست خورده کار را پایان داد و در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم اراک شد.

اتفاقی که باعث شد تا هجمه سنگینی علیه اوسمار ویرا بابت تصمیماتی که در این بازی اتخاذ کرده شکل گیرد و مهمترین موضوع این است که آنها یکی از جام‌هایی که فصل گذشته موفق به کسب آن شده بودند را از دست داده‌اند. اوضاع در لیگ برتر هم برای آنها سخت به نظر می‌رسد؛ آنها در هفته‌های باقی مانده باید برابر سپاهان، نساجی، هوادار تهران، استقلال خوزستان، شمس آذر قزوین و مس رفسنجان تقابل کنند.

سرمربی برزیلی که در دومین گام از جام حذفی کنار رفت، در اولین تمرین این تیم بعد از شکست مقابل آلومینیوم اراک سعی در بالا بردن روحیه و انگیزه شاگردانش داشت. اوسمار با اشاره به اتفاقات شکل گرفته و حذف از این جام، از آنها خواست همه چیز را فراموش کرده و برای هدف بعدی متمرکز باشند: "قهرمانی لیگ برتر".

اوسمار درباره شرایط پیش رو به شاگردانش گفت: یک بازی مهم داریم. از امروز باید تمام تمرکز ما روی سپاهان باشد. باید گذشته را فراموش کنید. بازی با آلومینیوم تمام شده است. مطمئنا حریف (استقلال) در ادامه امتیاز از دست خواهد داد. همه چیز همچنان دست ماست. باید برای اتفاقی که ماه‌ها از ابتدای لیگ برای آن جنگیده‌ایم، متمرکز باشیم.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که یکی از جام‌های در دسترس این تیم را از دست داده، بارها با اشاره به این موضوع که بازی با آلومینیوم اراک تمام شده است، از شاگردانش خواستار تمرکز و مسوولیت پذیری بیشتر در ادامه مسیر و خصوصا جدال با سپاهان شد. دیداری که آنها امیدوارند با برتری در آن در استادیوم آزادی و از سوی دیگر تقابل استقلال در تبریز مقابل تراکتور، جدول را به نفع خود تغییر دهند و با صدرنشینی این هفته را پایان داده و امیدوار به ادامه بازی‌ها باشند.

اوسمار بارها با بررسی وضعیت پرسپولیس در جدول و حریفان باقی مانده، امیدواری خود را برای رسیدن به نتیجه مطلوب در پایان فصل اعلام کرده و اکنون که جام حذفی برای این تیم از دست رفته، او و دستیارانش بیش از همیشه به موفقیت در این جام و در رقابت با جواد نکونام و تیمش امیدوار هستند.

پرسپولیس این هفته و در استادیوم آزادی باید برابر ژوزه مورایس و سپاهان قرار گیرد؛ تیمی که در نیم فصل اول یک شکست تلخ را به آنها متحمل کرد و باید دید مثل دوره‌ای که یحیی گل محمدی از ناامیدی صرف به اتفاقی روشن دست یافت، اوسمار نیز با شاگردانش قادر خواهد بود با برتری برابر طلایی‌پوشان سرنوشت لیگ را در دست بگیرد و اولین چالش سرمربیگری خود در لیگ ایران را با قهرمانی همراه کند یا دومین جام نیز از دست او لیز خواهد خورد.

اوسمار در بازی با آلومینیوم اراک دو بار توانست در جریان بازی به برتری با اختلاف دو گل نسبت به حریف برسد و هر دو بار آن را از دست داد. در نهایت این مساله بزرگترین انتقاد را در کنار تعویض‌هایی که صورت داد علیه وی شکل داده است. باید دید بازی سپاهان با صحبت‌های روحیه بخشی که داشته، شرایط را بار دیگر به سود این مربی برزیلی خواهد کرد یا خیر.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۶۲۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان