//
کدخبر: ۴۵۷۴۹۹ //

ربیعی: آنهایی که بازی ما و استقلال را دیدند ضرر نکردند

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفت: فکر می‌کنم بازی با کیفیتی بود و کسانی که بازی را دیدند ضرر نکردند.

 ربیعی: آنهایی که بازی ما و استقلال را دیدند ضرر نکردند
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد ربیعی در نشست خبری بعد از دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل استقلال که به شکست 2 بر یک ذوبی‌ها انجامید، اظهار داشت: ابتدا به تیم استقلال و هوادارانش تبریک می‌گویم. خدا قوت و خسته نباشید هم به بچه‌های خودم می‌گویم. فکر می‌کنم بازی با کیفیتی بود و کسانی که بازی را دیدند ضرر نکردند.

وی ادامه داد: طبق استراتژی و برنامه خودمان بازی کردیم. ما می‌دانیم که استقلال در ارسال از کنارهای زمین قوی است. در بازی مستقیم و ایجاد موقعیت تیم خوبی است و ما هم به موازات آن سعی کردیم این راه‌ها را ببریم. سرعت انتقال هم داشتیم. به نظرم 15 دقیقه اول نیمه دوم را از دست دادیم. با توجه به تأکیدی که به بچه‌ها در بین نیمه داشتم که تحت هیچ شرایطی عقب نشینیم، ولی یک مقدار عقب نشستیم. وقتی تعویض‌های ما هم آماده بود متأسفانه گل مساوی را خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطر نشان کرد: شاید توپ اگر از جریان بازی خارج می‌شد و ما تعویض‌های‌مان را انجام می‌دادیم آن گل را نمی‌خوردیم. طبیعی است اگر از فرصت‌ها استفاده نکنید این فرصت را به حریف می‌دهید که استفاده کند. حداقل دو سه موقعیت فوق‌العاده داشتیم که توپ‌مان در گل نرفت. استقلال هم دو گل فوق‌العاده زد. جدا از گل خوبی که زدند، کیفیت دو بازیکن خارجی استقلال بود. اینها اتفاق است و افتاد و من به تیم حریف تبریک می‌گویم. همه بضاعت ما این است. شاید برخی‌ها بگویند اگر در صحنه آخر دانیال ایری توپ را می‌زد این اتفاق نمی‌افتد، اما  این بازیکن  19 سالش است و حالا یک اشتباهی شده است. هفته گذشته یک بازیکن داشتیم 18 سالش بود. این‌ها در آینده می‌توانند باشند. اولین بار بود در این جو بازی کردند. شاید قسمت ما این بود که دقیقه 94 گل بخوریم. باخت را حق تیم‌مان نمی‌دانم اما طبیعت فوتبال است. من و تیمم خیلی تلاش کردیم که سربلند بیرون بیاییم. به نظرم این بازی می‌توانست نمایانگر این باشد که بی دلیل نیست که ما بهترین تیم بیرون از خانه هستیم. شما دیدید ما تا دقیقه 95 هم حمله کردیم و به گل پیروزی برسیم. دوست داشتم تیمم تهاجمی بازی کند و برنده بیرون بیاید. الان هم باختیم و ایراد نداریم و از هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم.

ادامه دارد ...

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۴۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان