//
کدخبر: ۴۵۷۵۶۷ //

بیرانوند و رکوردی که تاب نیاورد،۶۵۸ دقیقه

علیرضا بیرانوند در قائمشهر دروازه اش را باز شده دید آن هم در شرایطی که تیمش چند هفته ای گل خوردن را فراموش کرده بود.

بیرانوند و رکوردی که تاب نیاورد،658 دقیقه
به گزارش فرتاک نیوز،

با وجود اینکه پرسپولیس چندین هفته در لیگ برتر گل نخوردن را تمرین کرده و هر بازی دروازه اش را بسته نگه می داشت این بار ده نفره شدن زودهنگام و البته سهل انگاری مجموعه ای از بازیکنان باعث شد رکورد خوب سرخ ها در فاز تدافعی شکسته شود.

آخرین باری که پرسپولیس در لیگ برتر گل خورده بود مربوط به بازی با فولاد در تاریخ هجدهم اسفند سال گذشته است که سرخ ها دو گل بسیار عجیب دریافت کردند.گل اول با اشتباه محرز بیرانوند وروی ضربه یا ارسال کولی بالی رقم خورد و گل دوم با اشتباه مشترک فرشاد فرجی و بیرانوند و در نهایت گل به خودی عبدالکریم حسن در همان بازی حاصل شد.

بعد از آن دو اشتباه سرخ ها در مصاف با استقلال، پیکان، گل گهر ، ملوان، صنعت نفت و سپاهان گلی دریافت نکرده بودند و بعد از شش بازی و کلین شیت های متوالی در قائمشهر دروازه شان را باز شده دیدند.

از این شش بازی سه بار امیر رضا رفیعی و سه بازی هم بیرانوند موفق شده بودند دروازه خود را بسته نگه دارند تا با در نظر گرفتن گل به خودی دقیقه 42 عبدالکریم حسن در بازی با فولاد و باز شدن دروازه پرسپولیس در دقیقه 60 بازی با نساجی  این تیم بعد از 658 دقیقه دروازه اش را باز شده ببیند.

این چهاردهمین گل خورده پرسپولیس در فصل جاری بود اما با گلی که استقلال مقابل ذوب آهن دریافت کرد همچنان پرسپولیس صاحب عنوان کمترین گل خورده است.

در لحظه ثبت گل نساجی هم به نظر می رسید با ده نفره شدن و فشار تیم میزبان در آن صحنه مدافعان و هافبک های پرسپولیس در پوشش فضاها تمرکز لازم را نداشتند و البته شوت امیرمحمد هوشمند هم جایی رفت که مهارش تقریبا غیر ممکن بود اما بیرانوند هم به شکل عجیبی حرکتی انجام نداد و مقابل این ضربه مسخ شد تا رکورد جالب سرخ ها شکسته شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۵۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان