//
کدخبر: ۴۶۴۶۲۸ //
پاداش وحشتناک برای شگفتی‌سازان یورو؛

گولسیانی یک‌شبه میلیاردر شد!

مدافع گرجستانی پرسپولیس با کسب پیروزی مقابل پرتغال و صعود از مرحله گروهی یورو پاداش قابل توجهی دریافت کرد.

گولسیانی یک‌شبه میلیاردر شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی فوتبال گرجستان در حالی که گئورگی گولسیانی را در ترکیب خود داشت، دو شب قبل (چهارشنبه) موفق به کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل پرتغال شد و توانست از مرحله گروهی یورو 2024 بالا برود و حریف تیم ملی اسپانیا در دور یک هشتم نهایی این رقابت‌ها شود.

موفقیت بزرگ تیم ملی گرجستان با صعود از مرحله گروهی یورو موجب شد تا پاداش ویژه‌ای از سوی ثروتمندترین فرد این کشور برای گئورگی گولسیانی و هم‌تیمی‌های او در نظر گرفته شود که موجب شگفتی هواداران فوتبال در اروپا و حتی جهان شده است.

بیدزینا ایوانیشویلی، ثروتمندترین مرد گرجستان، بیش از 10 میلیون دلار به تیم ملی گرجستان برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 پاداش داد و اعلام کرده در صورت پیروزی مقابل اسپانیا این مبلغ دو برابر می‌شود.

 گئورگی گولسیانی

ثروت ایوانیشویلی 4.9 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود که تقریباً یک چهارم تولید ناخالص داخلی گرجستان است و او تصمیم گرفته هدیه ویژه‌ای به ملی پوشان فوتبال این کشور به دلیل موفقیت بزرگ‌شان در یورو بدهد.

گولسیانی حداقل 20 میلیارد تومان پاداش توسط بیدزینا ایوانیشویلی به دلیل صعودشان از مرحله گروهی یورو 2024 دریافت می‌کند که پیروزی مقابل اسپانیا در دور یک هشتم نهایی می‌تواند این رقم را دو برابر افزایش بدهد!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۶۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان