//
کدخبر: ۴۶۴۶۵۱ //
اعلام عدم نیاز به فاتی

شوک شبانه بارسلونا به جانشین مسی!

بارسلونا شب گذشته به آنسو فاتی اطلاع داد که در فصل پیش رو به او نیازی ندارد و بهتر است به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد.

شوک شبانه بارسلونا به جانشین مسی!
به گزارش فرتاک نیوز،

ال‌چیرینگیتو دیشب ادعا کرد که بارسلونا خبر شوکه کننده‌ای به آنسو فاتی داده و او را در فهرست بازیکنان قابل انتقال گذاشته است، در حالی که مهاجم محصول لاماسیا که در سال 2021 پیراهن شماره 10 لیونل مسی را در اختیار گرفت، خود را مهیای حضور در تمرینات پیش فصل بارسا و متقاعد کردن هانسی فلیک کرده بود.

فاتی اطمینان داشت که می‌تواند مربی آلمانی جدید بارسا را به توانایی‌هایش متقاعد کند اما دستمزد بالای او یکی از مشکلاتی است که بارسا با آن دست به گریبان است. فاتی سه‌شنبه در کمپ بارسلونا حاضر شد و سپس نشستی با دکو (مدیر ورزشی) داشت.

به نظر می‌رسید بارسلونا به فاتی فرصتی دوباره خواهد داد و اینکه او شانس این را دارد تا در تور آمریکا خودش را ثابت کند اما در نهایت تصمیم بر این شده تا او به تیمی دیگر منتقل شود. انتقالی که می‌تواند قرضی یا دائمی باشد.

بارسلونا

او فصل گذشته در برایتون فصل موفقی نداشت و اکنون سویا را خواهان خود می‌بیند. سویا ولی نمی‌تواند بیش از 30 درصد دستمزد او را پرداخت کند در حالی که بارسا معتقد است هر باشگاهی فاتی را قرضی می‌خواهد، باید 100 درصد دستمزدش را بدهد. بارسا پیشنهادات خوب برای فروش دائمی فاتی را نیز مشتاقانه بررسی می‌کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۶۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان