//
کدخبر: ۴۶۴۶۵۴ //

تاریخ شروع تمرینات پرسپولیس به تعویق افتاد

زمان شروع تمرینات تیم پرسپولیس به تعویق افتاده است.

تاریخ شروع تمرینات پرسپولیس به تعویق افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

پیشتر و قبل از اینکه اوسمار لوس ویرا رسما از پرسپولیس خداحافظی کند و مسئولان این باشگاه  دنبال گزینه های سرمربیگری بیافتند از سوی مدیران پرسپولیس اعلام شد بعد از یک ماه استراحت تمرینات پیش فصل سرخ‌ها آغاز می شود.

پرسپولیس روز دوازدهم خردادماه در هفته سی‌ام لیگ برتر دوره بیست و سوم مقابل مس رفسنجان بازی کرد و از آنجایی که در مراحل پایانی جام حذفی حضور نداشت غیر از ملی پوشان ، تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم به استراحت رفتند.

همان زمان اعلام شد که تمرینات پیش فصل از تاریخ 13 تیرماه که چهارشنبه هفته پیش رو خواهد بود ، آغاز می شود  و احتمالا بعد از سه چهار روز تمرین ، تیم برای  برپایی اردوی ده تا دوازده روزه راهی هلند خواهد شد.

با این وجود بعد از انتخاب گاریدو و به خاطر نامشخص بودن زمان شروع فصل تازه لیگ برتر ، هنوز  تاریخ دقیق تمرینات پرسپولیس مشخص نیست اما واقعیت اینکه قطعا سیزده تیرماه نخواهد بود.

طبق اعلام مسوولان سازمان لیگ قرار بود بر اساس برنامه ریزی آنها فصل تازه لیگ برتر در هفته پایانی مردادماه آغاز شود اما به نظر می رسد مساله ساماندهی ورزشگاه‌ها و مشکلات جدی که بسیاری از آنها در شهرهای مختلف دارد شروع فصل را با تاخیر مواجه خواهد کرد.

از این رو هم تاریخ دقیق شروع تمرینات پرسپولیس مشخص نیست هم اینکه اصلا معلوم نیست اردوی هند از چه زمانی آغاز می شود.در عین حال باید منتظر ورود خوان کارلوس گاریدو و دستیارانش به تهران بود و دید این مربی درباره  تمرینات پیش فصل و اردوی خارجی چه نظری خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان