//
کدخبر: ۴۶۴۸۰۳ //

فیفا حریف تیم ملی را از حق میزبانی محروم می‌کند؟

احتمال دارد فدراسیون جهانی فوتبال، به یکی از حریفان تیم ملی اجازه میزبانی ندهد.

فیفا حریف تیم ملی را از حق میزبانی محروم می‌کند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی فوتبال کشورمان در راه رسیدن به جام جهانی با یک توفیق  ویژه مواجه شده و شاید این مسئله موجب شود سخت‌ترین مسافرت ایران انجام نشود!

ما براساس قرعه کشی صورت گرفته، با کره شمالی در یک گروه قرار داریم و سابقه مسافرت‌های قبلی مان به این کشور نشان می‌دهد شرایط سختی از این بابت خواهیم داشت. ابتدا باید خودمان را به چین برسانیم و سپس از آنجا به سوی پیونگ یانگ پرواز کنیم. در واقع  چون شرکت‌های هواپیمایی تجاری به کره شمالی پرواز ندارند، این تنها راه سفرمان به پیونگ یانگ است ولی شاید اصلاً احتیاج به هیچکدام از این کارها نباشد چون فیفا هنوز میزبانی این کشور در پیکارهای انتخابی جام جهانی را تایید نکرده و احتمال دارد اصلاً هم آن را تایید نکند.

یکی از مدیران فدراسیون در این باره گفت: هنوز چیزی قطعی نشده اما احتمال اینکه کره شمالی در خانه خودش از ما پذیرایی نکند، وجود دارد. مکاتبات در این رابطه شروع شده و اگر مجوز کره‌ای‌ها صادر نشود، آنها در زمین کشور دیگری به مصاف ایران خواهند رفت. دو شهر پکن و کوالالامپور فعلاً برای انجام این مسابقه مد نظر قرار گرفته شده اند که به ویژه اگر در مالزی باشد، شرایط برای تیم ملی ما بهتر است چون از حمایت هموطنان بیشتری برخوردار خواهیم شد. فعلاً منتظر هستیم تا فیفا نظر نهایی خود پیرامون این مسئله را اعلام کند اما اگر بازی در خارج از خاک کره شمالی انجام شود به احتمال فراوان در یکی از این دو شهر خواهد بود و البته نظر خود کره‌ای‌ها پیرامون انتخاب کشور بی‌طرف میزبان این دیدار نیز موثر است.

تیم ملی فوتبال کشورمان ۲۴ آبان امسال باید مهمان کره شمالی شود اما همان طور که توضیح دادیم شاید بازی خارج از این کشور برگزار شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان