//
کدخبر: ۴۶۴۸۱۸ //

گوندوگان: می‌خواهند در تیم آلمان اختلاف ایجاد کنند!

ایلکای گوندوگان، کاپیتان آلمان، می‌گوید طرح یک نظرسنجی قبل از شروع یورو 2024 با هدف ایجاد اختلاف در تیم تحت هدایت یولیان ناگلزمان انجام شد.

گوندوگان: می‌خواهند در تیم آلمان اختلاف ایجاد کنند!
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از رویارویی ایتالیا و سوئیس، تیم ملی فوتبال آلمان امشب در دومین بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 به مصاف دانمارک خواهد رفت.

ایلکای گوندوگان، کاپیتان آلمان، در مصاحبه با اتلتیک درباره آمادگی تیمش گفت : "عملکردی که در آخرین بازی مقابل سوئیس نشان دادیم، بخشی از روند رشد ماست. تیم با وجود مشکلات زیاد در آن بازی تسلیم نشد. در چنین تورنمنتی باید پیشرفت کرد."

گوندوگان سپس بر چگونگی ساخت این تیم تاکید می‌کند : "هر چه بیشتر بازی کنیم، بهتر می‌شویم. بالاخره این تیم در چند ماه گذشته دور هم جمع شده است. اینطور نیست که سال‌ها از زمان بازی کردن این تیم کنار هم بگذرد. ما در این مدت کوتاه پیشرفت‌های بزرگی داشته‌ایم. کادرفنی وقتی سال گذشته این سفر را آغاز کردند، به خوبی با شرایط کنار آمدند. آن‌ها تصمیمات هوشمندانه‌ای گرفتند که نتیجه داد."

2048774

سپس از گوندوگان درخصوص نظرسنجی نگران‌کننده انجام‌شده توسط شبکه دولتی ARD، که پرسیده بود که آیا تیم ملی باید بازیکنان سفید پوست بیشتری داشته باشد یا خیر، سوال شد. یوشوا کیمیش این نظرسنجی را "کاملا نژادپرستانه" توصیف کرده بود. گوندوگان قبل از اینکه جوابش را بدهد نفس عمیقی کشید و لبخندی بر لب داشت : "نتایج آن نظرسنجی من را چندان شگفت زده نکرد. این چیزی نیست که منحصر به آلمان باشد. ما در تمام دنیا شاهد چنین چیزی هستیم. صادقانه بگویم که این نظرسنجی هیچ فشار اضافی‌ای روی من ایجاد نکرد. اما درست قبل از شروع مسابقات این احساس را به من داد که یک نفر در جایی سعی می‌کند در این تیم برای یورو 2024 اختلاف ایجاد کند، به نظر من این بازیکنان نماینده خوبی برای آلمان هستند که برخی از آن‌ها پس زمینه مهاجرت را در گذشته خود دارند."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۸۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان