//
کدخبر: ۴۶۵۱۳۵ //

اینتر اعلام کرد: این پنج بازیکن جدا شدند

اینتر میلان جدایی پنج بازیکن این باشگاه را به‌طور رسمی اعلام کرد.

اینتر اعلام کرد: این پنج بازیکن جدا شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۴، باشگاه اینتر میلان اعلام کرد که قرارداد چندین بازیکن به پایان رسیده و آنها از تیم جدا شده‌اند. این بازیکنان شامل الکسیس سانچز، خوان کوادرادو، استفانو سنسی، داوی کلاسن و امیل آئوودرو هستند.

2049575

الکسیس سانچز

الکسیس سانچز، مهاجم شیلیایی، در دو دوره مختلف پیراهن اینتر میلان را به تن داشت؛ از ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ و سپس در فصل ۲۴-۲۰۲۳. در این مدت، سانچز با اینتر میلان دو عنوان قهرمانی سری A، یک کوپا ایتالیا و دو سوپرکاپ ایتالیا را کسب کرد.

خوان کوادرادو

خوان کوادرادو که تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد از یوونتوس به اینترمیلان پیوست، تنها ۱۲ بازی برای نراتزوری انجام داد و دو پاس گل به ثبت رساند. قرارداد او نیز به پایان رسیده و تمدید نخواهد شد.

داوی کلاسن

داوی کلاسن، هافبک هلندی، در سپتامبر ۲۰۲۳ به عنوان بازیکن آزاد از آژاکس به اینترمیلان پیوست. قرارداد یک ساله او به پایان رسیده و تمدید نخواهد شد. کلاسن در مجموع ۱۸ بازی برای تیم سیمونه اینزاگی انجام داد.

استفانو سنسی

استفانو سنسی نیز به عنوان بازیکن آزاد از اینترمیلان جدا شده است. او قرار بود در ژانویه به لیدز یونایتد بپیوندد، اما مذاکرات ناکام ماند.

امیل آئودرو

امیل آئودرو، دروازه‌بان، به صورت قرضی از سمپدوریا به اینتر میلان پیوسته بود، اما نراتزوری تصمیم گرفت گزینه خرید او را فعال نکنند. او تنها شش بازی برای اینتر انجام داد و اکنون به سمپدوریا بازمی‌گردد، هرچند انتظار می‌رود به زودی به تیم دیگری منتقل شود. باشگاه‌هایی مانند نیس، کومو و مونزا به او علاقه‌مند هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان