//
کدخبر: ۴۶۵۳۸۱ //

شمس‌آذر برای انتقال بازیکنش به سپاهان شرط گذاشت

مدیران شمس‌آذر قزوین هنوز تصمیمی درباره انتقال بازیکنان خود به تیم‌های دیگر اتخاذ نکرده‌اند.

شمس‌آذر برای انتقال بازیکنش به سپاهان شرط گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از قطعی شدن انتقال میلاد زکی‌پور از  سپاهان  به استقلال و همچنین احتمال ترک طلایی‌پوشان توسط امید نورافکن به مقصد ملوان مدیران باشگاه اصفهانی به دنبال جذب مدافع چپ هستند.

حسین گودرزی مدافع جوان و چپ‌پای شمس‌آذر که مدنظر استقلال نیز بود، حالا اصلی‌ترین گزینه جایگزینی میلاد زکی‌پور محسوب می‌شود و سپاهانی‌ها در این خصوص اقداماتی را صورت داده‌اند.

مهم‌ترین مانع بر سر راه انتقال گودرزی به سپاهان قراردادی است که این بازیکن با شمس‌آذر دارد و جدایی او منوط به جلب رضایت باشگاه قزوینی است.

سپاهانی‌ها قصد دارند در این باره با مدیران باشگاه شمس‌آذر وارد مذاکره شوند و رضایت آنها را دریافت کنند اما مسئله اصلی این است که هنوز وضعیت مدیرعامل و سرمربی شمس‌آذر برای فصل آینده مشخص نیست و همین مسئله موضوع انتقال گودرزی را به تاخیر می‌اندازد.

شمس‌آذری‌ها فعلا قصد دادن رضایتنامه به هیچ بازیکنی را ندارند؛ آنها منتظر تصمیم مالکان باشگاه برای انتخاب مدیرعامل و در ادامه سرمربی تیم هستند تا با نظر آنها نقل و انتقالات صورت بگیرد.

گفتنی است مدیران شمس‌آذر به دنبال تمدید قرارداد سعید دقیقی به عنوان سرمربی هستند، اما این مربی هنوز تصمیم قطعی خود را در خصوص ادامه یا قطع همکاری با شمس آذر نگرفته و همه چیز را به روزهای آینده موکول کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۳۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان