//
کدخبر: ۴۶۵۳۹۰ //

چالش بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالات/ اوضاع برای تیم قهرمان اصلا خوب نیست

پرسپولیس در لیست خود تنها ۱۱ بازیکن بزرگسال دارد که این برای تیم قهرمان نشانه خوبی نیست.

چالش بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالات/ اوضاع برای تیم قهرمان اصلا خوب نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس به دراماتیک ترین شکل ممکن قهرمان لیگ شد و یکی از نماینده های ایران در لیگ نخبگان آسیا خواهد بود. با این حال اتفاقات و حواشی آنقدر پیرامون پرسپولیس طی روزهای اخیر زیاد بوده که هواداران به شدت نگران آینده تیمشان هستند. جدایی چند ستاره پرسپولیس و نگرفتن حتی یک بازیکن جدید باعث شده تا پرسپولیس اصلا شروع خوبی در نقل و انتقالات نداشته باشد.

یکی از چالش های بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالات مربوط به تمدید قرارداد ستاره های این تیم بود. تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس قراردادشان به پایان رسیده و تنها نفراتی مثل امیری، پورعلی گنجی و رفیعی قراردادشان را تمدید کردند. به غیر از این نفرات بازیکنان دیگری هم هستند که قراردادشان تمدید نشده و نفراتی مثل ترابی، اسماعیلی فر و بیرانوند هم در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار دارند.

منهای ۳ بازیکنی که قراردادشان را تمدید کردند (باشگاه پرسپولیس هنوز به صورت رسمی قرارداد سروش رفیعی را اعلام نکرده ولی این بازیکن با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده است) چند بازیکن هم برای فصل بعد با این تیم قرارداد دارند ولی در مجموع در حال حاضر تنها ۱۱ بازیکن به صورت رسمی با پرسپولیس برای فصل آینده قرارداد دارند. موضوعی که به یک چالش بزرگ برای این تیم و مدیرانش تبدیل شده و کار درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل بعد خیلی سخت است.

مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی زادگان، اوستون اورونوف، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، امید عالیشاه، سعید صادقی، محمد خدابنده لو و عیسی آل کثیر نفراتی هستند که در لیست بزرگسال پرسپولیس برای فصل بعد حضور دارند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۳۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان