//
کدخبر: ۴۶۵۴۸۰ //
دومین خرید آبی‌ها بازهم از اصفهان

چپ پای جنجالی به استقلال برگشت!

با اعلام رسمی باشگاه استقلال، میلاد زکی‌پور پس از چهار فصل، یک بار دیگر به این تیم بازگشت.

چپ پای جنجالی به استقلال برگشت!
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال برای تقویت سمت چپ خود، دست روی بازیکن سابقش گذاشت. میلاد زکی‌پور که در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان و در 21 سالگی با پوشیدن پیراهن آبی‌های پایتخت نامی برای خود دست و پا کرد، پس از اتمام قراردادش با سپاهان، به استقلال بازگشت.

آبی‌ها چند روز پیش موفق شدند تا قرارداد ابوالفضل جلالی را تمدید کنند ولی این بازیکن به دلیل اینکه مشمول خدمت سربازی است، باید فصل بعد را در ملوان توپ بزند و استقلال نیز برای اینکه بهترین پاسور خود در فصل قبل را رایگان از دست ندهد، قرارداد او را تمدید کرد تا این بازیکن با پایان دوران سربازی، به جمع آبی‌ها بازگردد.

در نتیجه و برای پر کردن جای خالی جلالی در فصل بعد، استقلال به دنبال دو گزینه در سمت چپ بود که در نهایت میلاد زکی‌پور با مدیران باشگاه به توافق رسید تا او پس از چهار فصل دوری از جمع آبی‌ها، به تیم سابقش بازگردد و به احتمال بسیار زیاد، جانشین جلالی شود.

میلاد زکی‌پور

قرارداد زکی‌پور با استقلال دو ساله است تا او پس از چهار فصل دوری، به جمع آبی‌پوشان بازگردد.

زکی‌پور که در لیگ شانزدهم به استقلال پیوسته بود، پس از انجام 103 بازی برای آبی‌ها، راهی گل‌گهر شد و طی دو فصل اخیر نیز با لباس سپاهان به میدان رفت و حالا با عقد قراردادی رسمی و به مدت 2 سال، به استقلال بازگشته تا باز هم فرصت پوشیدن پیراهن آبی‌ها را داشته باشد.

این بازیکن طی چهار فصل دوری از استقلال و انجام 122 بازی برای دو تیم گل‌گهر و سپاهان، موفق به زدن چهار گل شد و هفده بار نیز پاس گل داد تا حالا با تجربه‌ای بیشتر نسبت به دوره نخست حضور در جمع آبی‌ها، امیدوار به درخشش در استقلال باشد.

میلاد زکی‌پور

زکی‌پور که در دوره حضور علیرضا منصوریان در نفت تهران توانست نخستین بازی‌های خود در لیگ برتر را انجام دهد، به همراه این سرمربی به استقلال آمد و به عنوان چهره‌ای ناشناخته، خود را به فوتبال ایران معرفی کرد.

بدین ترتیب و پس از محمدحسین اسلامی، استقلال امروز خرید دومش را نیز به صورت رسمی معرفی کرد تا میلاد زکی‌پور در سمت چپ خط دفاعی، کمک حال نکونام و آبی‌ها باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۴۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان