//
کدخبر: ۴۶۵۴۸۵ //
یادداشتی از علی مسعودی؛

سرنوشت حسینی مثل غفوری!/ آیا نکونام از این کاپیتان حمایت می کند؟

اینطوری که شواهد نشان می دهد سید حسین حسینی کاپیتان استقلال هم باید مثل وریا غفوری کاپیتان سابق آبی ها از تیم کنار برود.

سرنوشت حسینی مثل غفوری!/ آیا نکونام از این کاپیتان حمایت می کند؟

علی مسعودی؛ سید حسین حسینی سنگربان استقلال در بلاتکلیفی کامل به سر می برد و هنوز مشخص نیست آینده‌اش به کجا ختم شود. او پس از یک فصل موفق و گرفتن دستکش طلایی هم تیم ملی را از دست داد و هم استقلال را که از دست دادن تیم ملی و استقلال مربوط به بحث فنی نیست و گفته می‌شود سر درازی دارد. شنیده می‌شود بیشتر مشکلات کاپیتان آبی‌ها به بازی با آلومینیوم اراک برمی‌گردد که او در زمین فوتبال یک هوادار زن جوان را بغل کرد و برایش داستان درست شد. داستانی که هنوز هم ترکش‌هایش تمامی ندارد و گریبان کاپیتان محبوب استقلال را گرفته است.

 ناگفته نماند این داستان دو فصل پیش هم برای وریا غفوری کاپیتان محبوب آبی ها رخ داد و از تیم کنار گذاشتنش! تا راهی فولاد خوزستان شود و در همان تیم به فوتبالش پایان دهد. پایانی که اجباری بود و به رغم میل باطنی غفوری صورت گرفت.

 ناگفته نماند در آن زمان غفوری انتظار داشت جواد نکونام که سرمربی فولاد بود از او حمایت کند ولی این اتفاق رخ نداد و حتی کاپیتان سابق آبی‌ها اخیرا مصاحبه تندی را نیز علیه سرمربی فعلی استقلال انجام داد. حال همین داستان برای کاپیتان فعلی آبی ها رخ داده و باید دید آیا نکونام از این بازیکن محبوب استقلالی‌ها حمایت می‌کند یا اینکه حسینی هم به سرنوشت غفوری گرفتار می شود و غیره فنی از جمع آبی‌ها کنار می رود؟!

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۴۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان