//
کدخبر: ۴۶۵۷۰۲ //

انگلیس نه، سرمربی سوئیس به فینال یورو فکر می‌کند!

مورات یاکین، سرمربی سوئیس، امیدوار است تیمش به فینال یورو 2024 صعود کند.

انگلیس نه، سرمربی سوئیس به فینال یورو فکر می‌کند!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی فوتبال سوئیس به عنوان یکی از شگفتی‌سازان یورو 2024 قرار است فرداشب در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی انگلیس برود.

سوئیس برای رسیدن به این بازی حساس موفق شد ایتالیا را با نتیجه 2-0 از پیش رو بردارد و برابر انگلیسی قرار بگیرد که با گل‌های جود بلینگام و هری کین، اسلواکی را از پیش رو برداشت.

مورات یاکین، سرمربی سوئیس، بازی با انگلیس را خاص می‌داند اما امیدوار است که بازی فینال را تجربه کند.

او در نشست خبری بازی فردا درمورد آمادگی تیمش گفت :"ما نمی‌دانیم انگلیس چه برنامه‌ای دارد. آن‌ها کیفیت زیادی دارند. ما در شرایط خوبی هستیم، اعتماد به نفس داریم و قبلاً نشان داده‌ایم که می‌توانیم آن را چطور برابر تیم‌های بزرگ نشان دهیم؛ مقابل ایتالیا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و همینطور آلمان میزبان. ما برای انگلیس مشکل ایجاد خواهیم کرد."

2050781

روحیه تیم؟

من در موقعیت خوبی قرار دارم: همه برای یک هدف مشترک کار می‌کنند. ما خوشحالیم که اینجا هستیم و در لحظه زندگی می‌کنیم. خوب بازی کردیم و حریفان را با مشکلات بزرگی مواجه کردیم. روحیه همه در کمپ بسیار خوب است. ما با هم در حال پیشرفت هستیم.

بازی فردا مهم‌ترین بازی دوران حرفه‌ای شماست؟

در حال حاضر برای سه بازی متوالی این سوال از من پرسیده شده است. امیدوارم قبل از ترک آلمان دو بار دیگر از من این سوال پرسیده شود. البته این بازی خاص است، اما شاید بتوانید هفته آینده دوباره از من چنین سوالی بپرسید!

گرانیت ژاکا؟

گرانیت آماده است، او با تیم تمرین کرده و فکر می.کنم او و هم تیمی هایش فردا یک بازی عالی انجام خواهند داد. همه ما هیجان زده‌ایم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۷۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان