//
کدخبر: ۴۷۲۷۲۱ //
کلین شیت‌های از دست رفته؛

حسینی در باتلاق؛ آینده استقلال را تهدید می‌کند

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال و دارنده دستکش طلای فصل گذشته، در ابتدای فصل جدید با افت محسوسی مواجه شده است. عدم ثبت کلین شیت در دو بازی ابتدایی، زنگ خطری جدی برای این دروازه‌بان و تیمش به صدا درآورده است.

حسینی در باتلاق؛  آینده استقلال را تهدید می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال و دارنده دستکش طلای فصل گذشته، در ابتدای فصل جدید با افت محسوسی مواجه شده است. این دروازه‌بان که فصل گذشته با ثبت بیشترین تعداد کلین شیت، به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ برتر انتخاب شده بود، در دو بازی ابتدایی فصل جدید نتوانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

این افت عملکرد، زنگ خطری جدی برای حسینی و تیمش به صدا درآورده است. استقلال که در فصل گذشته با درخشش حسینی در خط دفاعی، به موفقیت‌های زیادی دست یافته بود، حالا با مشکلات جدی در این خط مواجه شده است. ادامه این روند، می‌تواند تأثیر منفی بر نتایج تیم و همچنین اعتماد به نفس حسینی داشته باشد.

در رقابت برای کسب عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ برتر، حسینی رقبای سرسختی دارد. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تراکتور، که فصل گذشته در پرسپولیس عملکرد درخشانی داشت، با انتقال به تراکتور به دنبال بازگشت به روزهای اوج خود است. اوتکیر یوسوپوف، دروازه‌بان فولاد خوزستان نیز با نمایش‌های چشمگیر خود در ابتدای فصل، نشان داده که یکی از بهترین دروازه‌بانان لیگ است.

حسین پورحمیدی، دروازه‌بان تراکتور که فصل گذشته به همراه حسینی دستکش طلا را به دست آورده بود، با حضور بیرانوند در این تیم به نیمکت نشینی محکوم شده است و از رقابت برای کسب این عنوان خارج شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۲۷۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد