//
کدخبر: ۴۷۲۸۴۴ //

گاریدو در تبریز سوخت؛ پرسپولیس به بن‌بست رسید!

گاریدو در اولین آزمون بزرگ خود در پرسپولیس، نتوانست تیمش را به پیروزی برساند. نمایش ضعیف پرسپولیس و تصمیمات پرسش‌برانگیز گاریدو، زنگ خطر را برای سرخپوشان به صدا درآورد.

 گاریدو در تبریز سوخت؛ پرسپولیس به بن‌بست رسید!
به گزارش فرتاک نیوز،

در دیداری حساس و پرهیجان، پرسپولیس و تراکتور در تبریز به مصاف هم رفتند. ورزشگاه یادگار امام، مملو از تماشاگرانی بود که چشم به راه یک بازی جذاب و دیدنی بودند. این دیدار که از اهمیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار بود، با تساوی یک‌یک به پایان رسید.

تراکتور با نمایش قدرتمند خود در برابر پرسپولیس، نشان داد که پتانسیل بالایی برای رقابت در بالای جدول دارد. بازی ترکیبی، پرس از بالا و استفاده بهینه از نفرات، از جمله نکات قابل توجه در بازی تراکتور بود. با توجه به این نمایش، می‌توان گفت که تراکتور یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل خواهد بود.

در نقطه مقابل پرسپولیس با وجود کسب یک امتیاز ارزشمند در تبریز، همچنان با چالش‌های زیادی روبرو است. عملکرد ضعیف خط حمله و تصمیمات بحث‌برانگیز گاریدو در انتخاب ترکیب و تعویض‌ها، نگرانی‌هایی را در بین هواداران ایجاد کرده است. به نظر می‌رسد گاریدو برای موفقیت در پرسپولیس نیاز به زمان بیشتری دارد، اما دربی پیش رو، آزمونی بزرگ برای او خواهد بود.

آلکسی گوندوز در بازی با تراکتور، با نمایش درخشان خود، به ستاره غیرمنتظره پرسپولیس تبدیل شد. مهارهای دیدنی او در دفع توپ‌های نزدیک، مانع از شکست پرسپولیس شد و نشان داد که این دروازه‌بان قابلیت‌های بالایی دارد. بدون شک، گوندوز در این بازی، نقش کلیدی در کسب یک امتیاز ارزشمند برای تیمش ایفا کرد.

نهایتا اینکه این بازی، یک‌بار دیگر نشان داد سروش رفیعی فرسنگ‌ها با روزهای اوجش فاصله دارد. ظاهرا او توانایی‌هایی دارد که به شکل عجیبی، فقط مربیان پرسپولیس می‌بینند! گذشته از توپ‌های فراوانی که این هافبک میانی لو داد و اخراج ناشیانه‌اش در اواخر مسابقه، پرسپولیس در این دیدار کلا ۴‌کرنر داشت که ۲تای آنها را رفیعی در نیمه اول به شکل پیاپی با ارسال کوتاه به تیر یک هدر داد، اما آخری با ارسال سعید صادقی و ضربه سر ایوب عملود به گل تبدیل شد. شاید اگر سروش اخراج نمی‌شد، پشت این کرنر آخر هم خودش می‌ایستاد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۲۸۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد