//
کدخبر: ۴۷۳۰۳۰ //

تانک سرخ ها به پرسپولیس بازگشت

هافبک دفاعی پرسپولیس خیلی زود و با دریافت کارت پایان خدمتش به جمع سرخ‌ها بازگشت.

تانک سرخ ها به پرسپولیس بازگشت
به گزارش فرتاک نیوز،

در شرایطی که دومین هفته از لیگ برتر سپری شده، میلاد سرلک روز گذشته موفق شد با دریافت مجوز از ایفمارک در تمرین پرسپولیس حضور یابد.

سرلک که در پنجره زمستانی فصل گذشته برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی راهی ملوان بندرانزلی شده بود، با پیگیری که داشت در نهایت توانست مجوزهای لازم در خصوص دریافت کارت پایان خدمتش را صورت دهد و با ارائه آن به سازمان لیگ از سوی باشگاه پرسپولیس مجوز بازگشتش به این تیم صادر شد.

هافبک دفاعی پرسپولیس روز گذشته با حضور در ایفمارک مجوزهای بعدی خود را نیز دریافت کرد تا به طور کامل مشکلی برای برای اضافه شدن به لیست سرخ‌ها نداشته باشد.

سرلک که طی روزهای اخیر تمرینات اختصاصی‌اش را پشت سر می‌گذاشت، امروز در تمرین گروهی تیم نیز زیر نظر کارلوس‌ گاریدو حضور یافت و البته پیش از شروع تمرین دقایقی با سرمربی اسپانیایی سرخ‌ها به گفتگو پرداخت.

هافبک دفاعی پرسپولیس در این گفتگو درباره شرایط بدنی‌اش توضیحاتی به گاریدو داد و در نهایت همانطور که پیش‌بینی می‌شد سرمربی سرخ‌ها خیلی زود او را در اختیار ادریس ساسی بدنساز مراکشی و سخت‌گیر خود قرار داد تا بدنش را به اصطلاح حسابی شلاق بزند و او را برای بعدی از فیفادی در اختیار کادرفنی قرار دهد.

سرلک مورد استقبال هم‌تیمی سابق و جدید خود نیز قرار گرفت و شوخی درباره شماره پیراهن ۱۰ او نیز که اکنون در اختیار عیسی آل‌کثیر قرار گرفته موضوع شوخی و صحبت بعدی در جریان تمرین بود.

با این شرایط البته بعید است که سرلک در بازی پیش روی سرخ‌ها مقابل فولاد خوزستان شرایط همراهی تیم را داشته باشد و احتمالا بعد از تعطیلی لیگ به واسطه فیفادی در اختیار گاریدو قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس در حال حاضر در پست این بازیکن مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو و سینا اسدبیگی را در اختیار دارد و باید دید  گاریدو در ادامه بازی‌ها چه تفکراتی را برای بکارگیری پتانسیل تیمش در نظر خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۳۰۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد