//
کدخبر: ۴۷۳۰۶۳ //

کوناته: صلاح دیوانه است! تمجید مدافع لیورپول از ستاره مصری پس از پیروزی پرگل

ابراهیما کوناته، مدافع فرانسوی لیورپول، پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل برنتفورد، از محمد صلاح، ستاره مصری تیم، به عنوان یک بازیکن دیوانه تمجید کرد.

کوناته: صلاح دیوانه است! تمجید مدافع لیورپول از ستاره مصری پس از پیروزی پرگل
به گزارش فرتاک نیوز،

در یک بازی پرگل و دیدنی، لیورپول موفق شد با نتیجه قاطع 2-0 برنتفورد را در ورزشگاه آنفیلد شکست دهد. این پیروزی شیرین که حاصل درخشش ستاره‌های تیم بود، روحیه بالای قرمزهای مرسی‌ساید را نشان داد.

گل اول بازی در دقیقه 13 توسط لوئیس دیاز به ثمر رسید. در یک ضدحمله برق‌آسا، دیوگو ژوتا با پاس دقیق خود، دیاز را در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان قرار داد و این مهاجم کلمبیایی با خونسردی توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

در نیمه دوم و در دقیقه 70، محمد صلاح با یک ضربه آزاد دیدنی، حساب کار را 2-0 کرد. این گل، حاصل ماهرانه بودن و قدرت بالای صلاح بود که بار دیگر توانایی‌های فوق‌العاده او را به نمایش گذاشت.

کوناته: صلاح دیوانه است!

ابراهیما کوناته، مدافع مستحکم لیورپول، پس از بازی از عملکرد فوق‌العاده تیم و به خصوص محمد صلاح ابراز رضایت کرد. او در مصاحبه پس از بازی گفت: "من امروز بسیار خوشحالم زیرا ما 2-0 پیروز شدیم و گل نخوردیم. این برای تیم بسیار مهم است. اکنون باید برای بازی بزرگ بعدی آماده شویم که به زودی از راه می‌رسد. مردم فکر می‌کنند این بازی آسان بود اما آسان نبود، سخت بود زیرا ما زیاد دویدیم. ما با هم سخت تلاش می‌کنیم."

کوناته در ادامه افزود: "ما هنوز در 100 درصد توان خود نیستیم، زیرا مربی جدید است و ما چیزهای جدیدی را شروع کرده‌ایم اما فکر می‌کنم دوباره به آن سطح خواهیم رسید و من بسیار هیجان‌زده‌ام که 100 درصد با آنچه مربی می‌خواهد هماهنگ شویم."

اما بخش جذاب صحبت‌های کوناته، تمجید بی‌دریغ او از محمد صلاح بود. کوناته با تعجب و تحسین از صلاح به عنوان یک بازیکن دیوانه یاد کرد و گفت: "این پسر دیوانه است! من طرفدار بزرگ مو هستم. هر فصل همیشه همان داستان است. حتی وقتی به جام ملت‌های آفریقا می‌رود، گل‌های زیادی می‌زند. من واقعاً نمی‌فهمم چگونه این کار را می‌کند. او برای من الگوی بزرگی است زیرا هر روز می‌بینم که چگونه تلاش می‌کند. من می‌خواهم مثل او باشم."

ابراهیما کوناته

تحلیل بازی

لیورپول در این بازی نمایش بسیار خوبی ارائه داد و برتری خود را در تمام طول بازی حفظ کرد. فشار بالای تیم، پاس‌های دقیق و حرکات ترکیبی زیبا، از جمله نکات مثبت بازی لیورپول بود. برنتفورد نیز در این بازی عملکرد قابل قبولی داشت اما نتوانست در برابر حملات مداوم لیورپول مقاومت کند.

پیروزی قاطع لیورپول نشان می‌دهد که این تیم با انگیزه بالا و آمادگی کامل به استقبال فصل جدید رفته است. درخشش ستاره‌هایی مانند صلاح و دیاز نیز نویدبخش آینده‌ای درخشان برای قرمزهای مرسی‌ساید است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۳۰۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد