//
کدخبر: ۴۷۳۴۸۷ //

خیبر- ذوب‌آهن؛ لرها انتقام سپاهان را از ذوب‌آهن می گیرند؟

دو تیم تازه وارد لیگ برتر، خیبر خرم‌آباد و ذوب‌آهن اصفهان، در یک بازی حساس به مصاف هم می‌روند. خیبر به دنبال جبران شکست هفته گذشته مقابل سپاهان است و ذوب‌آهن نیز برای کسب اولین پیروزی فصل تلاش می‌کند.

خیبر- ذوب‌آهن؛ لرها انتقام سپاهان را از ذوب‌آهن می گیرند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

خیبرخرم آباد تیم تازه وارد به لیگ برتر که هفته گذشته اولین بازی خانگی اش را به سپاهان واگذار کرد و سه امتیاز حساس را از دست داد در دومین بازی خانگی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می رود تا شاید انتقام باخت برابر سپاهان را از دیگر نماینده اصفهان بگیرد. تیمی که کلی هوادار دارد و قطعا شاگردان محمد ربیعی کار سختی را مقابل شاگردان رضا مهاجری خواهند داشت.

ذوب‌آهن دو امتیازی مقابل خیبر سه امتیازی قرار می گیرد که هر دو تیم نیاز به پیروزی دارند. ذوب‌آهن برای فرار از قعر جدول تلاش می کند و خیبر هم‌ برای گرفتن سه امتیاز خانگی تا ثابت کند شکست برابر سپاهان اتفاقی بوده است. از لحاظ نفرات هر دو تیم تا حدودی با هم برابر هستند ولی این تجربه بالای ذوب‌آهن در لیگ برتر است که باید دید این تجربه در خرم آباد به کار می آید یا شاگردان مهاجری دومین پیروزی را دشت می کنند؟

آنالیز بازی:

  • خیبر خرم‌آباد: خیبر با هدایت رضا مهاجری، نمایش قابل قبولی در لیگ برتر داشته است. با این حال، شکست هفته گذشته مقابل سپاهان باعث شده تا آن‌ها به دنبال جبران باشند. هواداران پرشور خیبر نیز انتظار دارند تیمشان در این بازی به پیروزی برسد.

  • ذوب‌آهن اصفهان: ذوب‌آهن با مشکلات زیادی در ابتدای فصل روبرو بوده است. این تیم در دو بازی ابتدایی تنها دو امتیاز کسب کرده است. ذوب‌آهن برای بهبود شرایط خود نیاز به کسب پیروزی در این بازی دارد.

نکات کلیدی بازی:

  • تقابل دو سبک بازی: خیبر تیم جوان و پر انرژی است و ذوب‌آهن تیمی با تجربه. تقابل این دو سبک بازی می‌تواند بازی را جذاب کند.

  • اهمیت بازی خانگی: بازی در ورزشگاه تختی برای خیبر از اهمیت بالایی برخوردار است. حمایت هواداران می‌تواند به آن‌ها انگیزه بیشتری بدهد.

  • تاثیر روی جدول: نتیجه این بازی می‌تواند تأثیر مستقیمی بر جایگاه دو تیم در جدول داشته باشد.

پیش‌بینی نتیجه:

پیش‌بینی نتیجه این بازی دشوار است. هر دو تیم انگیزه زیادی برای کسب پیروزی دارند و بازی بسیار نزدیک و پر تنش خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۳۴۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد