//
کدخبر: ۴۷۳۵۲۷ //

بازگشت دروازه بان پرسپولیس به تیم ملی پس از ۶ ماه

دروازه‌بان پرسپولیس، بار دیگر به تیم ملی فوتبال الجزایر دعوت شده است. این دروازه‌بان پس از عملکرد درخشان در پرسپولیس، موفق شد نظر کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کند.

بازگشت دروازه بان پرسپولیس به تیم ملی پس از 6 ماه
به گزارش فرتاک نیوز،

الکسیس گندوز، دروازه‌بان پرسپولیس، بار دیگر به تیم ملی فوتبال الجزایر دعوت شده است. این دروازه‌بان 28 ساله که در نقل و انتقالات تابستانی از بلوزداد الجزایر به پرسپولیس پیوست، با عملکرد درخشان خود در دو بازی ابتدایی لیگ برتر، نظر کادر فنی تیم ملی کشورش را به خود جلب کرد.

بازگشت پس از 6 ماه

آخرین حضور گندوز در ترکیب تیم ملی الجزایر به 6 ماه پیش و بازی مقابل سنگال برمی‌گردد. حالا پس از عملکرد قابل قبول در پرسپولیس، او دوباره فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را پیدا کرده است.

رقابت در تیم ملی

دعوت گندوز به تیم ملی الجزایر، رقابت در خط دروازه این تیم را جذاب‌تر کرده است. گندوز باید برای کسب جایگاه ثابت در ترکیب تیم ملی با دروازه‌بانان باتجربه دیگری رقابت کند.

اهمیت بازی‌های پیش رو

تیم ملی الجزایر در فیفا دی دو بازی مهم در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا مقابل گینه استوایی و لیبریا برگزار خواهد کرد. این بازی‌ها برای الجزایر از اهمیت بالایی برخوردار است و گندوز نیز امیدوار است بتواند در این مسابقات به تیم ملی کشورش کمک کند.

تأثیر پرسپولیس بر عملکرد گندوز

عملکرد درخشان گندوز در پرسپولیس، نقش مهمی در دعوت او به تیم ملی داشته است. لیگ برتر ایران به عنوان یکی از لیگ‌های معتبر آسیا، فرصت خوبی را برای بازیکنان خارجی برای دیده شدن فراهم می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۳۵۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد