//
کدخبر: ۴۷۳۷۷۲ //
بعید نیست پرسپولیس از ایران برود؛

امیری: نیت عیسی هر چه بود خوب شد

هافبک مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفتگوی جالبی با خبرنگاران پس از پیروزی دو بر صفر تیمش داشت.

امیری: نیت عیسی هر چه بود خوب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 وحید امیری بازیکن باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل فولاد در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین که با گلزنی او هم همراه شد گفت: باید به هواداران تبریک بگویم. تیم ما به این سه امتیاز نیاز داشت. به نظرم با تلاش بازیکنان، کادر فنی و حمایت هواداران سه امتیاز حیاتی را کسب کردیم. به نظرم با آرامش خاطر به تعطیلات فیفادی رفتیم. به امید خدا خودمان را برای بازی‌های آسیایی آماده کنیم. باید در سطح بالاتری قرار بگیریم و نیاز است که قوی تر باشیم. امیدوارم نماینده خوبی برای ایران باشیم.

او سپس درباره تغییر پست و انتقال از فاز دفاعی به هجومی مورد سوال قرار گرفت و گفت: واقعا یک مقدار سخت است که خودت را بعد از سه چهار روز وفق بدهی. اینکه دفاع می کردی و بعد بخواهی گل بزنی. خدا را شکر با حمایت هم تیمی ها و کمک کادر فنی خودم را به آن شرایط رساندم. مهم سه امتیاز بود که کسب شد.

امیری درباره بازی کردن پرسپولیس دور از تهران هم گفت: ما اگر بخواهیم گلایه کنیم، دو هفته‌ای که بیرون از تهران بازی کرده ایم، هر دو بازی ساعت 5 صبح به تهران رسیده ایم. طبیعی است که فشار مضاعف می شود و به ریکاوری بیشتری نیاز دارد. در تهران باشیم 30 دقیقه طول می کشد به خانه برسیم و ریکاوری بهتر می شود.

او سپس با خطاب قرار دادن مسئولان اضافه کرد: امیدوارم مسئولان فکری بکنند، چون بیست و ششم که با الاهلی بازی داریم، چند روز بعد در تهران با پاختاکور بازی داریم و هنوز نمی دانیم در تهران با این تیم بازی می کنیم یا شهر دیگر. برای فوتبال ما این اتفاقات زیبا نیست. می دانیم در حال تلاش هستند، اما امیدوارم زود برطرف شود تا بتوانیم کنار هواداران بازی کنیم. هر چند امروز هم عالی بود و اصلا جای خالی نبود.

هافبک پرسپولیس سپس در واکنش به این سوال که آیا ممکن است سرخپوشان برای میزبانی در آسیا به کشور دیگری بروند، اینطور واکنش داشت: من اطلاعی ندارم و بعید می دانم چنین اتفاقی رخ بدهد. البته با توجه به شرایط کمبود استادیوم و نبود وی ای آر چه بسا این اتفاق هم بیفتد که اصلا زیبنده فوتبال ما نیست.

از امیری درباره نمایش بهتر پرسپولیس در مصاف با فولاد و آخرین شرایط تیم پرسیدند که او عنوان کرد: طبیعی است. قبلا گفتم که کادر فنی و بازیکنان جدید هستند و به زمان نیاز دارند. امروز این اتفاق افتاد. به نظرم هفته به هفته شرایط بهتر می شود و بازیکنان از فشار بدنی خارج می شوند و تیم شرایط بهتری پیدا می کند

در ادامه خبرنگاری از بازیکن سابق تیم ملی درباره لیست جدید امیر قلعه نویی و نبودن اسمش پرسید که او گفت: امیدوارم موفق باشند. احترام می‌گذاریم. امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیم ملی رخ بدهد. هر بازیکنی که لباس تیم ملی را بپوشد، جای خوشحالی دارد. اینکه روز به روز شاهد درخشش بازیکنان ایران به ویژه مهدی طارمی هستیم بسیار خوشحال کننده و لذتبخش است.

سوال بعدی از امیری درباره این بود که آیا عیسی قصد شوت داشته یا پاس که او در واکنش به این سوال با خنده گفت: نه واقعیت صحبت نکردیم. هر نیتی که داشت اتفاق خوبی افتاد.

در پایان خبرنگاران از امیری درباره دلیل سجده شکر او پرسیدند که او توضیح جالب برای این سوال به این شرح داشت: بله من فکر می کنم بعد از یکسال و نیم برای پرسپولیس گل زدم که خیلی خوشحال شدم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۳۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد