//
کدخبر: ۴۷۴۰۷۵ //

هنرنمایی حسین نژاد در روسیه؛ چشم‌ها خیره شد!

ستاره ایرانی دینامو ماخاچ قلعه نقش اصلی در کسب پیروزی تیمش مقابل سامارا داشت.

هنرنمایی حسین نژاد در روسیه؛ چشم‌ها خیره شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدجواد حسین‌نژاد پس از اینکه راهی دینامو ماخاچ قلعه شد و جدایی خبرسازی از سپاهان داشت، در نخستین بازی خود برای باشگاه جدیدش در لیگ برتر روسیه، با حضور تعویضی مقابل اخمت گروزنی یک گل استثنایی از پشت محوطه جریمه زد و تیمش را اولین پیروزی فصل کرد که امروز هم دوباره تیمش را به سه امتیاز رساند.

ستاره سابق سپاهان که شروع پرقدرتی در روسیه داشت، پس از دو حضور تعویضی در لیگ برتر و یک بازی ثابت در روسیه کاپ، امروز در لیگ برابر کریلیا سووتوف سامارا ستاره زمین بود و یک پاس گل چشم‌نواز داد تا دوباره به برتری برسند.

دینامو ماخاچ قلعه که در 6 مسابقه اخیرش در لیگ برتر روسیه فقط یک پیروزی با گلزنی محمدجواد حسین‌نژاد به دست آورده بود، امروز هم با هنرنمایی و پاس زیبای این هافبک ایرانی توانست به برتری دست یابد و از بحران و پایین جدول فرار کند.

2075834

تیم فوتبال دینامو ماخاچ قلعه از ساعت 18 امروز با بهره‌مندی از جواد حسین‌نژاد در میانه میدان و پشت سر مهاجمان، در ورزشگاه سامارا آرنا مقابل این تیم قرار گرفت تا یکی از مسابقات هفته هفتم لیگ برتر روسیه را برگزار کند و توانست به برتری برسد.

حسین‌نژاد علاوه بر ایفای نقش روی بیشتر موقعیت‌های دینامو ماخاچ قلعه، در دقیقه 44 پس از اینکه پرتاب اوت از سمت راست زمین را دریافت کرد، با چرخش 180 درجه‌ای و فریب مدافع حریف، با سرعت وارد محوطه جریمه حریف شد که ارسال هنرمندانه و بیرون پای او به مقابل دروازه خالی سامارا را آباکار گاژیف تبدیل به گل کرد.

2075835

ستاره ایرانی دینامو ماخاچ قلعه در حالی این پاس گل دیدنی را داد که پس از عدم دعوت به تیم ملی، احتمال می‌رفت با روحیه پایین‌تر مقابل سامارا حاضر شود ولی او هم مثل سعید سحرخیزان که امروز در لیگ برتر روسیه درخشید، توانست تیمش را صاحب امتیاز ارزشمندی کند.

دینامو ماخاچ قلعه با پاس دیدنی حسین‌نژاد و حضور 80 دقیقه‌ای این بازیکن در زمین، توانست به برتری یک بر صفر در زمین سامارا برسد و با 8 امتیاز به رده نُهم جدول لیگ برتر روسیه صعود کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۴۰۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد