//
کدخبر: ۴۷۵۰۹۷ //

رجب‌زاده به فجر سابقش رحم نمی‌کند؛ جدال جذاب در جم

پارس جنوبی جم و فجر سپاسی، دو تیم مدعی لیگ دسته اول، در هفته اول به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی جم برگزار می‌شود،

رجب‌زاده به فجر سابقش رحم نمی‌کند؛ جدال جذاب در جم
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته اول لیگ دسته اول فوتبال شاهد یکی از جذاب‌ترین دیدارهای فصل خواهیم بود، جایی که دو تیم پارس جنوبی جم و فجر سپاسی شیراز در یک جدال تمام‌عیار به مصاف هم می روند. این دیدار به میزبانی جم برگزار می‌شود و از حساسیت بالایی برخوردار است .

پارس جنوبی جم با هدایت مهدی رجب‌زاده

پارس جنوبی جم در فصل جدید، با هدایت مهدی رجب‌زاده، مربی‌ای که فصل گذشته سرمربی فجر سپاسی بود، به دنبال کسب نتایج بهتر است. رجب‌زاده با شناخت کامل از فجر سپاسی، می‌تواند از این شناخت برای غافلگیری حریف استفاده کند و به پیروزی برسد. میزبانی در این بازی، یک مزیت بزرگ برای پارس جنوبی خواهد بود.

فجر سپاسی شیراز با هدایت پیروز قربانی

فجر سپاسی شیراز، یکی از تیم‌های پرطرفدار و مدعی لیگ دسته اول، با هدایت پیروز قربانی، یکی از مربیان باتجربه و موفق فوتبال ایران، به دنبال صعود به لیگ برتر است. قربانی که سابقه‌ی درخشانی در فوتبال ایران دارد، امیدوار است بتواند با دانش و تجربه‌ی خود، فجر سپاسی را به روزهای اوجش بازگرداند. با این حال، گرمای هوای جم و شناخت رجب‌زاده از تیمش، چالش بزرگی برای قربانی خواهد بود.

مهدی رجب زاده- پیروز قربانی

تقابل دو سبک متفاوت

رویارویی مهدی رجب‌زاده و پیروز قربانی، دو مربی با سبک‌های متفاوت، یکی دیگر از جذابیت‌های این دیدار است. رجب‌زاده مربی‌ای است که به دنبال بازی مستقیم و استفاده از نقاط ضعف حریف است و قربانی مربی‌ای است که به دنبال فوتبال ترکیبی و کنترل بازی است. این تفاوت سبک‌ها می‌تواند به جذابیت بازی بیافزاید.

پیش‌بینی یک بازی جذاب

با توجه به انگیزه بالای هر دو تیم، حضور دو مربی باتجربه روی نیمکت و شناخت کامل رجب‌زاده از فجر سپاسی، انتظار می‌رود که دیدار بین پارس جنوبی جم و فجر سپاسی شیراز، یک بازی بسیار جذاب و دیدنی باشد. هواداران فوتبال می‌توانند منتظر یک بازی پرگل و هیجان‌انگیز باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۵۰۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد