//
کدخبر: ۴۷۵۲۲۳ //

بازگشت علیپور به نقطه صفر؛ چرا علیپور در ترکیب گاریدو نمی‌درخشد؟

تنها سه هفته لازم بود تا عملکرد خرید جدید قرمزهای تهران زیر سوال برود.

 بازگشت علیپور به نقطه صفر؛  چرا علیپور در ترکیب گاریدو نمی‌درخشد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از گذشت سه هفته از رقابت های لیگ برتر، علی علیپور همچنان موفق به باز کردن دروازه رقبا نشده است و همین موضوع سبب شده تا فرم فعلی و احتمالی این بازیکن زیر ذره‌بین قرار بگیرد. او که پس از درخشش در پرسپولیس برانکو، نظر استعداد یابان باشگاه ماریتیمو پرتغال را به خود جذب کرد، در دو فصل حضور در این تیم تنها ۹ بار موفق به گلزنی شد و پس از آن راهی ژیل ویسنته شد. 

علیپور در ادامه ناکامی‌هایش در پرتغال، با تنها ۴ گل زده و مصدومیتهای پی در پی، به درهای خروجی باشگاه نزدیک و نزدیک‌تر شد و درویش که تحت فشار هوادارن تیمش قرار داشت او را به عنوان گزینه‌ای امن و بدون نیاز به آزمون و خطا، به پایتخت برگرداند. گویا علیپور اما، تجربیات خاصی در سال‌های حضورش در اروپا کسب نکرده و کیفیتی پایین تر از انتظارات را به نمایش گذاشته است. 

او هنوز با آرایش هجومی گاریدو منطبق نشده و گاهی حرکاتی از او در زمین می‌بینیم که انگار تا به حال با تیم تمرین نکرده است. عدم توانایی در حمل و حفظ توپ و سرعت پایین این مهاجم قائمشهری، زور حملات و زهر ضد حمله‌های تیمش را به کمترین میزان خود رسانده است. 

حال باید دید با اضافه شدن لوکاس ژوآئوِ ۱۹۲ سانتی‌متری، فوروارد سابق تیمهای بلکبرن و ریدینگ انگلستان و فصل گذشته ام‌صلال قطر و بیشتر شدن رقابت میان علیپور، آل‌ کثیر و ابوالفضل بابایی برای حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس، چه تغییراتی در فرم بازی و عملکرد علی علیپور شاهد خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۵۲۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد