//
کدخبر: ۴۷۶۶۸۶ //
ملوان- شمس آذر قزوین؛

مازیار زارع و سعید دقیقی؛ رو در روی هم در انزلی

در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر، ملوان بندرانزلی و شمس آذر قزوین به مصاف هم می‌روند.

مازیار زارع و سعید دقیقی؛ رو در روی هم در انزلی
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های  ملوان و  شمس آذر قزوین ، یکی از بازی‌های جذاب و پرطرفدار این هفته  را به میزبانی انزلی برگزار خواهند کرد، یدداری که جذابیت های خاص خود را خواهد داشت.

ملوان بندرانزلی در آستانه یک بازی حیاتی قرار دارد. با 7 امتیاز و قرارگیری در رده سوم جدول، این تیم فرصت طلایی برای صعود به رده دوم را دارد. پیروزی برابر شمس آذر قزوین، علاوه بر بهبود جایگاه در جدول، به بازیکنان ملوان روحیه مضاعفی خواهد داد و آن‌ها را برای ادامه رقابت‌ها آماده‌تر خواهد کرد. مازیار زارع و شاگردانش به خوبی می‌دانند که این بازی چقدر برای آن‌ها مهم است و با تمام توان به میدان خواهند آمد تا سه امتیاز شیرین این دیدار را از آن خود کنند.

در سوی دیگر میدان، شمس آذر قزوین قرار دارد؛ تیمی که در فصل گذشته با نمایش‌های درخشان خود، تحسین فوتبال دوستان را برانگیخت. سعید دقیقی با هدایت این تیم، توانست یک مجموعه منسجم و قدرتمند بسازد. با این حال، در فصل جاری، شمس آذر هنوز نتوانسته به آن عملکرد درخشان فصل گذشته دست یابد و با کسب تنها 2 امتیاز از 4 بازی، در رده چهاردهم جدول قرار دارد. شکست در این دیدار حساس، می‌تواند شمس آذر را با چالش‌های جدی‌تری روبرو کند و آن‌ها را در کورس پایین جدول قرار دهد.

شمس آذر قزوین- ملوان بندرانزلی- سعید دقیقی- مازیار زارع

یکی از نکات جالب توجه این دیدار، جابجایی عجیب مربیان دو تیم پیش از آغاز فصل است. سعید دقیقی که ابتدا هدایت ملوان را بر عهده داشت، جای خود را با مازیار زارع سرمربی سابق شمس آذر عوض کرد. این جابجایی باعث شده تا هر دو مربی شناخت کاملی از بازیکنان تیم مقابل داشته باشند و به نوعی بازی فردا یک جدال رو در روی مربیان با دانش کامل از دو تیم باشد.

در تقابل‌های اخیر، شمس آذر قزوین نشان داده که حریفی سرسخت برای ملوان است. آن‌ها در چهار بازی اخیر، دو بار پیروز شده‌اند و با زدن سه گل، نشان داده‌اند که خط حمله قدرتمندی دارند. ملوان نیز در این بازی‌ها کم نگذاشته و یک پیروزی را به دست آورده است، یک دیدار هم به تساوی رسیده است ،اما به نظر می‌رسد شمس آذر در این تقابل‌ها برتری نسبی داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۶۶۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد