//
کدخبر: ۴۷۶۸۰۷ //

دربی برای کاپیتان استقلال از دست رفت

روزبه چشمی در ثانیه‌های پایانی مصاف با نساجی مازندران پس از مرور تصاویر توسط علی صفایی مستحق دریافت کارت قرمز شناخته شد و از زمین اخراج گردید.

دربی برای کاپیتان استقلال از دست رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

مصاف نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شد و در پایان دو تیم در یک روز پراتفاق که بارش شدید باران نیمه اول این مسابقه را تحت تاثیر قرار داده بود، به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

این مسابقه تصاویر بحث برانگیز زیادی داشت که طی روزهای آینده درباره آنها صحبت خواهد شد؛ یکی از این صحنه‌ها تصیمم علی صفایی برای اخراج روزبه چشمی بود.

در حالی که علی صفایی 12 دقیقه وقت اضافی برای نیمه دوم اعلام کرده بود، در فاصله دو دقیقه مانده به پایان وقت‌های تلف شده برخوردی میان مهاجم نساجی و روزبه چشمی پشت محوطه جریمه استقلال ایجاد شد که داور مسابقه ابتدا تشخیص کارت زرد داد، اما در ادامه داوران ویدئویی که در این مسابقه سعاد وفاپیشه و میثم حیدری بودند، از او خواستند برای مرور تصاویر برود.

صفایی که چندین و چند مرتبه در طول این مسابقه به وی ای آر مراجعه کرده بود، اینبار هم رفت و با تصمیمی بحث برانگیز برگشت. او چند ثانیه پس از مرور تصاویر مقابل روزبه چشمی رسید که در دیواره دفاعی استقلال قرار داشت و مقابل او گرفت. در این لحظه او کارت زرد را پاک کرد و مدافع استقلال را با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد.

در واقع دلیل علی صفایی و تیم وی ای آر در این صحنه اعتقاد داشتند که مهاجم نساجی در صورت عبور از روزبه چشمی در موقعیت تک به تک با حسینی قرار می گرفت و این در حالی بود که سامان فلاح با او یک خط قرار داشت.

اما آنچه سبب شد روزبه چشمی از کوره در برود، این است که کاپیتان دوم استقلال با این کارت قرمز شانس حضور در دربی را که چهارشنبه هفته آینده در اراک برگزار می شود را از دست داد و به همین دلیل هم بود که بعد از دیدن کارت قرمز حسابی عصبانی شد و در حالی که مچ بند خود را درآورد، با فریاد و داد و بیداد  زمین مسابقه را ترک کرد.

علی صفایی و تیم VAR این مسابقه (سعاد وفاپیشه و میثم حیدری) در مجموع شب عجیبی را با تصمیماتشان رقم زدند. آنها روی گل اول استقلال و همینطور در چند صحنه دیگر مانند بازبینی برخورد توپ به صورت زامهران تصمیمات عجیبی را گرفتند و سپس با اخراج روزبه چشمی که بسیار بحث برانگیز بود، شب جنجالی خودشان را کامل کردند تا روزها درباره این مسابقه و قضاوت آن حرف و حدیث وجود داشته باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۶۸۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد