//
کدخبر: ۴۷۷۵۱۲ //

دوئل سخت رامین در تقابل با هم‌تیمی‌های سابق!

رامین رضاییان آماده حضور در پنجمین دربی این بار با پیراهن استقلال می‌شود.

دوئل سخت رامین در تقابل با هم‌تیمی‌های سابق!
به گزارش فرتاک نیوز،

بی‌شک رامین رضاییان یکی‌ از جذاب‌ترین نفرات دربی ۱۰۴ به حساب می‌آید. بازیکنی که با سابقه دو سال و نیم حضور در پرسپولیس، در انتقالی غیرمنتظره راهی استقلال شده و حالا برای پنجمین بار در دربی حساس پایتخت به میدان خواهد رفت.

رامین در چهار دربی قبلی که با پیراهن پرسپولیس به میدان رفته همواره عملکرد خوبی داشته و ۱ برد، ۲ مساوی و ۱ باخت داشته است.

نخستین دربی رامین، دربی رفت لیگ پانزدهم بود که پرسپولیس در آستانه شکست با گلزنی جری بنگستون روی ریباند شوت رامین رضاییان به گل مساوی رسید و از شکست گریخت.

2086128

بازی‌ برگشت دو تیم همان دربی معروف ۴-۲ به سود سرخپوشان بود که رامین رضاییان یکی‌ از بهترین بازیکنان پرسپولیس در آن دیدار با ثبت گل سوم تیمش بود.

رامین در آن دیوار علاوه بر گلزنی، عملکرد بسیار خوبی در زمین داشت و بارها و بارها خط دفاعی استقلال را به چالش کشید.

2086130

سومین دربی رامین،‌ اولین شکست او را رقم زد. همان دیداری که پرسپولیس ابتدا با گل سروش رفیعی از استقلال پیش افتاد، اما کامبک رؤیایی شاگردان منصوریان حساب کار را در نیمه نخست ۳-۱ کرد و در نهایت بازی با گل دقیقه آخری سیدجلال حسینی، با نتیجه ۳-۲ به سود آبی پوشان به پایان رسید.

از این بازی پنج سال گذشت و رامین بار دیگر این بار در شهرآورد برگشت دو تیم در لیگ بیست و یکم با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت. جایی که با ارسال خوبش زمینه ساز گل اول سرخپوشان توسط علی نعمتی شد اما در پایان استقلال توانست بازی را به تساوی بکشاند.

2086129

مدافع راست ۳4 ساله آبی‌ها حالا بعد از سه سال بار دیگر فرصت حضور در این مسابقه را به دست آورده و قطعا کار سختی مقابل بازیکنانی که قرار است در غیاب اوستون اورونوف روبروی او بازی کنند خواهند داشت. دوئلی که به احتمال زیاد بین رامین رضاییان با وحید امیری، امید عالیشاه و البته میلاد محمدی شکل خواهد گرفت. جالب آنکه رامین سابقه هم‌تیمی بودن با هر سه بازیکن را در پرسپولیس و راه آهن دارد.

عملکرد رامین رضاییان در دربی:

۴ بازی، ۱ برد - ۲ مساوی - ۱ باخت

۱ گل زده - ۱ پاس گل

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۷۵۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد