//
کدخبر: ۴۷۸۸۹۶ //

سمیعی: کارهای اداری استعفای نکونام در حال انجام است

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید با اینکه استعفای جواد نکونام مورد پذیرش هیئت مدیره باشگاه استقلال قرار گرفته اما کارهای اداری آن ادامه دارد.

سمیعی: کارهای اداری استعفای نکونام در حال انجام است
به گزارش فرتاک نیوز،

 فرشید سمیعی بعد از پیروزی استقلال مقابل هوادار در هفته هفتم لیگ برتر در مورد انتخاب سرمربی آبی‌پوشان، اظهار داشت: من گفته بودم اول هفته؟ آقای ماندگاری دیشب صحبت کرد و گفتند آخر هفته سرمربی جدید انتخاب خواهد شد.

وی در مورد اینکه گزینه اصلی چه کسی است، عنوان کرد: مذاکره در حال انجام است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا هنوز فرهاد مجیدی و استراماچونی جزو گزینه‌های هدایت استقلال هستند، گفت: در حال مذاکره هستیم و گزینه‌ها متعدد هستند. ان‌شاءالله مشغول انجام مذاکره هستیم.

سمیعی راجع‌به اینکه آیا در صورت نتیجه گرفتن استقلال با هدایت سهراب بختیاری‌زاده، باز هم جذب سرمربی خارجی در اولویت است، تصریح کرد: آنچه که در هیئت مدیره مصوب شد این است که ما به عنوان دستیار ایرانی در خدمت آقا سهراب بختیاری‌زاده باشیم.

«این امید را به هواداران استقلال می‌دهید که هفته‌های آینده شرایط بهتر شود؟»‌ وی در پاسخ به این سوال خبرنگار اذعان کرد: ان‌شاءالله.

«وقتی این بازی را تماشا می‌کردیم، شاهد آرامش استقلال بودیم. چیزی که مدیران استقلال ماه‌ها به دنبال آن بودند.» مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به این جمله خبرنگار عنوان کرد: همه تلاش کردند و به همه خسته نباشید می‌گویم. از روز اول هر کسی که در باشگاه بود نهایت زحمت و تلاش خود را انجام داد. ان‌شاءالله این تلاش‌ها و زحمت‌ها ادامه پیدا خواهد کرد تا به آنچه که استحقاق هواداران استقلال است، برسیم.

سمیعی درباره مذاکرات استقلال با یک مهاجم خارجی از سمت کادر مدیریتی آبی‌پوشان، تصریح کرد: اگر تغییراتی صورت بگیرد، با توجه به شرایط در نیم فصل انجام خواهد شد. با توجه به درخواست مربی در نیم فصل، ان‌شاءالله تغییرات در آنجا انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استعفای جواد نکونام تایید شده است، گفت: استعفای ایشان مورد پذیرش هیئت مدیره قرار گرفت ولی کارهایش در سازمان لیگ در حال انجام است. بقیه کارها هم به امید خدا انجام خواهد شد.

«چیزی به اندازه آرامش استقلال مهم نیست. اما ما شاهد هستیم برخی پیشکسوتان با ادبیات سخیف خود این آرامش را بهم می‌زنند.» مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به این جمله، عنوان کرد: امیدوارم هر کسی به اندازه سهم و توانش خودش به آرامش استقلال کمک کند. همانگونه که مکتب استقلال به عنوان مکتب شاخص در فوتبال مطرح بوده و باید پیرو و راهرو همان مکتب باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۸۸۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد