//
کدخبر: ۴۷۹۰۰۲ //

گاف جدید رسانه استقلال: اشتباه در معرفی میزبان مسابقه

رسانه رسمی باشگاه اخیرا اشتباهات زیادی انجام می دهد.

گاف جدید رسانه استقلال: اشتباه در معرفی میزبان مسابقه
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی از بازی‌های حساس هفته هفتم لیگ برتر دیشب استقلال توانست با نتیجه دو بر یک تیم هوادار را شکست بدهد. 

این اولین حضور سهراب بختیاری زاده روی نیمکت استقلال بود که با برد این تیم همراه شد.

مسابقه دو تیم قرار بود از ساعت 20:00 دیشب در ورزشگاه شهر قدس آغاز شود که به دلیل دیر رسیدن خودروی واحد سیار صداوسیما برای پوشش زنده تلویزیونی، مسابقه با حدود 10 دقیقه تاخیر آغاز شد.

داوری این بازی بر عهده سید رضا مهدوی بود. استقلال ابتدا در دقیقه 17 با ضربه سر رافائل سیلوا به گل رسید و در اولین دقیقه وقت‌های تلف شده گل را مهرداد محمدی زد. در دقیقه 6+90 هم هوادار توسط مهدی گودرزی از روی نقطه پنالتی یک گل زد.

اما صبح روزی که قرار بود این بازی برگزار شود یک اتفاق عجیب افتاد. رسانه رسمی باشگاه پوستری را که برای این مسابقه طراحی کرده بود منتشر کرد اما در متنی که برای آن نوشته شده بود یک اشتباه عجیب دیده می‌شد.

در متنی که برای این پوستر تهیه شده بود نوشته شده بود: «هفته هفتم لیگ برتر، استقلال – هوادار، شنبه 14 مهر، ساعت 20، ورزشگاه شهدای شهر قدس.»

اشتباهی که در این متن دیده می‌شود مربوط به جای دو تیم در معرفی مسابقه است. طبق قرعه تیم هوادار میزبان این مسابقه بود و به همین دلیل نام این تیم باید قبل از نام استقلال نوشته می‌شد. اما در این متن اول نام استقلال نوشته شده و سپس نام هوادار.

شاید به نظر برسد که این اشتباه، اشتباه چندان بزرگی نیست اما واقعیت این است که خیلی‌ها برای اطلاع از وضعیت مسابقه به رسانه رسمی باشگاه استقلال مراجعه می‌کنند و معیارشان اطلاعاتی است که این رسانه می‌دهد. با دیدن نام استقلال قبل از نام هوادار، چیزی که به ذهن می‌رسد این است که استقلال میزبان این مسابقه بوده است نه هوادار!

نوشتن نام تیم میزبان در اخبار مربوط به مسابقه قانونی است که در رسانه‌های همه کشورهای جهان رعایت می‌شود اما رسانه باشگاه استقلال که سابقه چند اشتباه بزرگ در هفته‌های اخیر را دارد این قانون ساده را رعایت نکرد.

نکته عجیب این است که با گذشت ساعتها، همچنان این گاف ادیت نشده است. برنامه سازمان لیگ هم نشان می دهد که هوادار در این بازی میزبان بوده و حتی پیراهن های سفید استقلال هم نشان می دهد که آبی ها در این بازی میهمان بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۹۰۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد