//
کدخبر: ۴۷۹۲۴۴ //

خط حمله آتشین در برابر دفاع سست: مس سونگون و شهرداری آستارا

در یک بازی حیاتی و سرنوشت‌ساز در لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم بحران‌زده مس سونگون و شهرداری آستارا به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم که با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند، به شدت به کسب سه امتیاز این دیدار نیاز دارند تا بتوانند از بحران خارج شوند.

خط حمله آتشین در برابر دفاع سست: مس سونگون و شهرداری آستارا
به گزارش فرتاک نیوز،

در تقابل دو تیم بحران‌زده، مس سونگون و شهرداری آستارا، فردا چهارشنبه 18 مهرماه در لیگ دسته اول فوتبال کشور، یک نبرد حساس برای کسب سه امتیاز حیاتی برگزار خواهد شد. هر دو تیم که با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند، به شدت به این پیروزی نیاز دارند تا بتوانند از بحران خارج شوند.

محمد نصرتی، سرمربی مس سونگون، به خوبی آگاه است که نتایج ضعیف تیم در پنج هفته گذشته، با کسب تنها 5 امتیاز و قرارگیری در رده چهاردهم جدول، فشار زیادی را بر دوش او گذاشته است. ادامه این روند نزولی نه تنها جایگاه تیم را در جدول به خطر می‌اندازد، بلکه می‌تواند آینده شغلی او را نیز تحت‌الشعاع قرار دهد. به همین دلیل، نصرتی به شدت به دنبال کسب پیروزی در بازی‌های آینده است تا بتواند از این بحران خارج شود و آرامش را به تیم بازگرداند.

مس سونگون- شهرداری استارا- یاشین سزاوار- محمد نصرتی

مس سونگون در لیگ یک امسال، عملکردی دوگانه از خود نشان داده است. این تیم با 7 گل زده، دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد و نشان داده که قدرت هجومی بالایی دارد. اما در مقابل، با دریافت 9 گل، بدترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داده است. این آمار عجیب نشان می‌دهد که در حالی که خط حمله تیم توانسته گل‌های زیادی به ثمر برساند، خط دفاعی نتوانسته از دروازه تیم به خوبی محافظت کند. این تناقض در عملکرد، یکی از بزرگترین چالش‌های مس سونگون در این فصل بوده است.

در سوی دیگر میدان، شهرداری آستارا قرار دارد که وضعیتی بحرانی را تجربه می‌کند. این تیم با کسب تنها یک امتیاز از پنج بازی گذشته و قرارگیری در رده هفدهم جدول، به شدت به کسب امتیاز در بازی مقابل مس سونگون نیاز دارد. یاشین سزاوار، سرمربی شهرداری آستارا، به خوبی آگاه است که شکست در این بازی می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری برای تیم داشته باشد و آن‌ها را بیشتر در باتلاق جدول فرو ببرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۹۲۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد