//
کدخبر: ۴۸۰۴۲۴ //

اعتراض سرمربی مس رفسنجان به نادیده گرفته شدن یک پنالتی

امیرحسین پیروانی، سرمربی مس رفسنجان، پس از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان، ضمن تبریک به تیم حریف، از تلاش بازیکنانش تقدیر کرد و به تحلیل بازی پرداخت. وی معتقد است که هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند، اما استقلال خوزستان در استفاده از موقعیت‌ها موفق‌تر عمل کرد.

اعتراض سرمربی مس رفسنجان به نادیده گرفته شدن یک پنالتی
به گزارش فرتاک نیوز،

در یک بازی جذاب و پرگل، استقلال خوزستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ مس رفسنجان را شکست دهد. این بازی که در هفته هشتم لیگ برتر برگزار شد، با واکنش‌های مختلفی از سوی کارشناسان و هواداران همراه بود. امیرحسین پیروانی، سرمربی مس رفسنجان، پس از پایان بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی در ابتدا به تیم حریف تبریک گفت و از تلاش بازیکنانش تقدیر کرد. وی افزود: "بازی به لحاظ تاکتیکی بسیار خوب و هر ۲ تیم موقعیت های بی شماری خلق کردند اما حریف بهتر از ما بود و پیروز میدان شد."

سرمربی مس رفسنجان با تاکید بر اینکه فوتبال ادامه دارد، گفت: "به هر حال فوتبال ادامه دارد و باید بیشتر تلاش کرده و نقاط ضعفمان را برطرف کنیم تا به هدفمان برسیم ضمن این که معتقدیم داور یک پنالتی به سود ما نگرفت اما در کل به تصمیم داور احترام می گذاریم.

" پیروانی در ادامه صحبت‌های خود، به اهمیت بازی‌های آینده اشاره کرد و گفت: "در بازی های آینده سعی خواهیم کرد عملکرد بهتری داشته و دل هوادان مان را شاد کنیم."

 شکست مس رفسنجان مقابل استقلال خوزستان، نگرانی‌هایی را در بین هواداران این تیم ایجاد کرده است. بسیاری از هواداران معتقدند که تیمشان در این فصل عملکرد خوبی نداشته است و باید تغییراتی در ترکیب و کادر فنی ایجاد شود. با توجه به نتایج اخیر مس رفسنجان، فشار بر کادر فنی این تیم افزایش یافته است و انتظار می‌رود که امیرحسین پیروانی بتواند با اتخاذ تدابیر مناسب، تیمش را به شرایط بهتر برگرداند.

 از سوی دیگر، پیروزی استقلال خوزستان مقابل مس رفسنجان، باعث خوشحالی هواداران این تیم شد. آنها امیدوارند که تیمشان بتواند در ادامه فصل، نتایج بهتری کسب کند و در جدول رده بندی بالا بیاید. استقلال خوزستان با این پیروزی، سه امتیاز ارزشمند کسب کرد و به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر نزدیک‌تر شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۰۴۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد