//
کدخبر: ۴۸۰۷۵۷ //

فولاد به دنبال فتح اراک و صدرنشینی؛ آلومینیوم در کمین شگفتی

در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد خوزستان با هدایت یحیی گل‌محمدی به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت. این دیدار حساس که روز یکشنبه در اراک برگزار می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است

فولاد به دنبال فتح اراک و صدرنشینی؛ آلومینیوم در کمین شگفتی
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش فرتاک ورزشی؛ هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، شاهد یکی از جذاب‌ترین دیدارهای فصل خواهد بود. فولاد خوزستان، یکی از مدعیان قهرمانی، به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت. این بازی که روز یکشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند سرنوشت دو تیم را در ادامه مسابقات مشخص کند.

فولاد خوزستان با هدایت یحیی گل‌محمدی، در هفته‌های اخیر نمایش بسیار خوبی داشته است و با کسب 14 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. این تیم با پیروزی در بازی مقابل آلومینیوم، می‌تواند به صدر جدول صعود کند و به رقبای خود هشدار جدی بدهد.

آلومینیوم اراک نیز با 9 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و به دنبال کسب سه امتیاز این بازی برای بهبود جایگاه خود در جدول است. این تیم در دیدارهای اخیر خود نتایج متفاوتی کسب کرده است و به دنبال کسب یک پیروزی خانگی مقابل فولاد است.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی فولاد، به خوبی از اهمیت این بازی آگاه است و می‌داند که با کسب سه امتیاز می‌تواند به تیمش روحیه مضاعفی بدهد و آنها را در مسیر قهرمانی قرار دهد. گل‌محمدی با شناختی که از تیم آلومینیوم دارد، به دنبال استفاده از نقاط ضعف این تیم و کسب پیروزی است.

سید مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم نیز به دنبال کسب یک نتیجه خوب در این بازی است. حسینی با شناختی که از فولاد دارد، به دنبال ارائه یک بازی دفاعی منسجم و استفاده از ضدحملات برای غافلگیری حریف است.

هواداران فوتبال ایران می‌توانند شاهد یک بازی جذاب و دیدنی باشند. هر دو تیم برای کسب پیروزی به میدان می‌آیند و به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستند.

بازی فولاد و آلومینیوم، یک بازی رو در رو بین دو تیم با انگیزه است. این بازی می‌تواند سرنوشت دو تیم را در ادامه مسابقات مشخص کند و به عنوان یکی از بازی‌های مهم هفته هشتم لیگ برتر به یادگار بماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۰۷۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد