//
کدخبر: ۴۸۱۲۶۴ //

اعتراض پیمان اکبری به عدم اختصاص سالن تمرین به تیم پیکان

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان، پس از پیروزی تیمش مقابل چادرملو اردکان، به عدم اختصاص سالن تمرین به تیمش پیش از بازی اعتراض کرد.

اعتراض پیمان اکبری به عدم اختصاص سالن تمرین به تیم پیکان
به گزارش فرتاک نیوز،

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان، پس از پیروزی تیمش مقابل چادرملو اردکان در گفت‌وگو با خبرنگاران، از کیفیت بالای سالن شهید رئیسی اردکان ابراز رضایت کرد و به سازندگان این مجموعه تبریک گفت. وی همچنین بر این باور است که با وجود چنین امکاناتی، اردکان پتانسیل داشتن یک تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر والیبال ایران را دارد.

اکبری در ادامه سخنان خود به مشکلات سفر تیمش به اردکان اشاره کرد و گفت که به دلیل کمبود پرواز، تیمش با دشواری به این شهر رسیده است. وی افزود که به همین دلیل، از مسئولان درخواست کرده بود تا یک ساعت سالن تمرین در اختیار تیمش قرار دهند تا بتوانند پیش از بازی تمرین کنند.

سرمربی پیکان تهران با بیان اینکه این درخواست، درخواستی معمولی و معمول در چنین شرایطی است، تاکید کرد که اگر تیمی با چنین مشکلی مواجه شود، او نیز با کمال میل به آن‌ها کمک خواهد کرد.

اکبری در انتقاد از عدم اختصاص سالن تمرین به تیمش، گفت: «با این وجود و در حالی که به ما سالن برای تمرین ندادند امروز پیروز شدیم و به تیم‌های دیگر هم پیشنهاد می‌کنم تمرین نکنند و مستقیم به سر مسابقه بیایند.»

وی با بیان این جمله طنزآمیز، به طور ضمنی به مسئولان برگزاری مسابقات انتقاد کرد و خواستار ایجاد شرایط برابر برای تمام تیم‌ها شد.

اکبری در سخنان خود به اهمیت ایجاد شرایط یکسان برای تمام تیم‌ها اشاره کرد و گفت که همه تیم‌ها باید از امکانات و شرایط یکسانی برخوردار باشند تا رقابت‌ها به صورت عادلانه برگزار شود.

در مجموع، اظهارات پیمان اکبری نشان می‌دهد که وی به شدت به موضوع عدم اختصاص سالن تمرین به تیمش معترض است و بر این باور است که این موضوع می‌تواند بر عملکرد تیم در بازی تاثیرگذار باشد. وی همچنین از مسئولان برگزاری مسابقات خواست تا نسبت به این موضوع حساس باشند و شرایط را برای تمام تیم‌ها یکسان کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۱۲۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد