//
کدخبر: ۴۸۱۴۱۹ //

نبرد فولادشهر؛ ذوب‌آهن و گل‌گهر در تقابل برای صعود در جدول

در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته نهم لیگ برتر، دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند.

نبرد فولادشهر؛ ذوب‌آهن و گل‌گهر در تقابل برای صعود در جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته نهم لیگ برتر، دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند. این دیدار که از ساعت 17:45 فردا جمعه برگزار می‌شود، برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند سرنوشت آنها را در نیم فصل اول لیگ تغییر دهد.

ذوب‌آهن اصفهان با 10 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و به دنبال کسب سه امتیاز برای صعود به رده‌های بالاتر است. گل‌گهر سیرجان نیز با 9 امتیاز در رده نهم قرار دارد و با توجه به بازی‌های کمتر نسبت به سایر تیم‌ها، فرصت خوبی برای بهبود جایگاه خود در جدول دارد.

سابقه تقابل دو تیم نشان می‌دهد که این بازی همیشه با رقابت نزدیک و جذابی همراه بوده است. دو تیم تاکنون 10 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که سهم گل‌گهر سیرجان کسب 4 پیروزی و سهم ذوب‌آهن دو برد بوده است.

 یکی از نکات قابل توجه در بازی‌های اخیر گل‌گهر سیرجان، تساوی سه بازی متوالی این تیم است. گل‌گهر در خط دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشته و تنها یک گل دریافت کرده است. در مقابل، ذوب‌آهن با دریافت 8 گل، نشان داده که در خط دفاعی مشکلاتی دارد.

از نکات جالب توجه دیگر این دیدار، حضور دو سرمربی موفق در خط مربیگری هر دو تیم است. محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن و مهدی تارتار سرمربی گل‌گهر سیرجان، هر دو از مربیان خوب لیگ برتر هستند و قطعاً برای این دیدار برنامه‌های ویژه ای در نظر گرفته‌اند.

ذوب آهن اصفهان- گل گهر سیرجان

 این دیدار از آن جهت اهمیت دارد که هر دو تیم برای رسیدن به اهداف خود به کسب سه امتیاز نیاز دارند. ذوب‌آهن به دنبال صعود به رده‌های بالاتر جدول و گل‌گهر به دنبال جبران نتایج اخیر و کسب سه امتیاز برای بهبود جایگاه خود است.

بازی ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان، یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته نهم لیگ برتر خواهد بود و انتظار می‌رود که شاهد یک بازی دیدنی و پرگل باشیم. هواداران فوتبال می‌توانند این دیدار را از ساعت 17:45 فردا جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و یا از طریق پخش زنده تلویزیونی دنبال کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۱۴۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد