//
کدخبر: ۴۸۱۴۳۴ //

نبرد در کویر؛ مس رفسنجان میزبان ملوان پرقدرت

در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته نهم لیگ برتر، تیم‌های مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم می‌روند.

نبرد در کویر؛ مس رفسنجان میزبان ملوان پرقدرت
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته نهم لیگ برتر، تیم‌های مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم می‌روند. ملوان که با عملکرد درخشان خود در صدر جدول قرار دارد، در حالی به رفسنجان می‌آید که مس رفسنجان به دنبال خارج شدن از بحران نتایج است.

این دیدار از آن جهت اهمیت دارد که هر دو تیم برای رسیدن به اهداف خود به کسب سه امتیاز نیاز دارند. مس رفسنجان که در نیمه پایین جدول قرار دارد، به دنبال خارج شدن از بحران و کسب اولین پیروزی در این فصل است. ملوان نیز با توجه به بازی‌های کمتر نسبت به سایر تیم‌ها، فرصت خوبی برای بهبود جایگاه خود در جدول دارد.

سابقه تقابل دو تیم نشان می‌دهد که این بازی همیشه با رقابت نزدیک و جذابی همراه بوده است. دو تیم تاکنون 4 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که سهم مس رفسنجان کسب 2 پیروزی و سهم ملوان یک برد بوده است.

یکی از نکات قابل توجه در این دیدار، شرایط نامناسب خط حمله مس رفسنجان است. این تیم تاکنون تنها 5 گل به ثمر رسانده است که نشان‌دهنده ضعف خط حمله آنها است. در مقابل، ملوان با 1 گل زده، دومین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و در خط حمله بسیار قدرتمند ظاهر شده است.

از نکات جالب توجه دیگر این دیدار، تلاش مس رفسنجان برای بهبود وضعیت خود در جدول است. این تیم به دنبال فرار از نیمه پایین جدول و کسب نتایج بهتر است. ملوان نیز با توجه به عملکرد خوب خود، به دنبال حفظ جایگاه خود در بالای جدول و کسب سه امتیاز است.

ملوان- مس رفسنجان

این دیدار از آن جهت اهمیت دارد که می‌تواند سرنوشت هر دو تیم را در ادامه لیگ تغییر دهد. مس رفسنجان با کسب پیروزی می‌تواند از بحران خارج شود و به رده‌های بالاتر جدول صعود کند. ملوان نیز با کسب سه امتیاز می‌تواند به صدر جدول نزدیک‌تر شود.

بازی مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی، یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته نهم لیگ برتر خواهد بود و انتظار می‌رود که شاهد یک بازی دیدنی و پرگل باشیم. هواداران فوتبال می‌توانند این دیدار را از طریق پخش زنده تلویزیونی دنبال کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۱۴۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد