//
کدخبر: ۴۸۱۷۰۱ //

امیری: در صحنه برخوردم با دروازه‌بان شمس آذر خدا رحم کرد

بازیکن پرسپولیس گفت که در برخورد با سنگربان شمس آذر، خطر از بیخ او گذشته است.

امیری: در صحنه برخوردم با دروازه‌بان شمس آذر خدا رحم کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 وحید امیری پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین گفت: شمس آذر خیلی خاص بازی می‌کرد و یکی از سخت‌ترین دیدارها را پشت سر گذاشتیم. زود به گل رسیدیم که همین باعث شد بازی را مدیریت کنیم و سه امتیاز را بگیریم. گل من حاصل زحمت همه بازیکنان بود و باعث شد خیال تیم را راحت کنیم.

وی در مورد برخورد با محمد امین رضایی دروازه‌بان شمس آذر خاطرنشان کرد: خدا رحم کرد. کمی درد دارم، اما به خیر گذشت.

بازیکن پرسپولیس با اشاره به اهمیت اتحاد تیمی گفت: برای تکرار موفقیت‌های گذشته، همدلی میان بازیکنان و مربیان از همه چیز مهم‌تر است. خیلی زود است لیگ را قضاوت کنیم، اما امیدوارم به همین روند ادامه دهیم و در آسیا موفق باشیم. تیم‌ها در فوتبال ایران تفاوت چندانی ندارند و اتحاد تیمی بیشتر به موفقیت تیم کمک می‌کند.

امیری درباره تمجید سرمربی و هواداران پرسپولیس از خودش و نیز بازگشت کریم باقری به نیمکت سرخپوشان تصریح کرد: امیدوارم پاسخ محبت گاریدو و هواداران را بدهم و در خدمت تیم باشد. این صحبت‌ها، مسئولیت ما را سنگین می‌کند. باقری نیاز به تمجید ما ندارد. شرایط نیمکت ما سنگین بود و این وضعیت حالا بهتر شده است. احترامی که بازیکنان به باقری قائل هستند، به اتحاد و آرامش تیم کمک می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به بازگشت به تیم ملی امیدوار است یا خیر، اظهار داشت: سال‌ها در تیم ملی بازی کرده‌ام. همیشه عاشق این پیراهن هستم و دوست دارم تا جایی که بتوانم، برای تیم ملی بازی کنم. همیشه به این تیم احترام گذاشته‌ام و تلاش کردم هیچ‌وقت آن را به حاشیه نبرم. هر گاه صلاح بدانند و فکر کنند می‌توانم در هر زمینه‌ای کمک کنم، در خدمت تیم ملی خواهم بود.

بازیکن پرسپولیس در مورد برتری نماینده استان لرستان یعنی خیبر خرم‌آباد مقابل استقلال گفت: رقم خوردن این اتفاقات به دست یک تیم تازه صعود کرده، جای امیدواری دارد. به مالک باشگاه خیبر و هواداران لُرزبان تبریک می‌گویم. خیبر باعث نشاط استان لرستان شده و امیدوارم تیم در ادامه مسیر هم موفق باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۱۷۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد