//
کدخبر: ۴۶۵۲۰۶ //

‍ افتتاح ابرپروژه آبرسانی به مجتمع "تراب" اسلام‌آباد‌غرب طی چند روز آینده

مجری طرح آبرسانی روستایی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از افتتاح ابرپروژه آبرسانی به مجتمع ۲۵ روستایی "تراب" اسلام‌آباد‌غرب طی چند روز آینده خبر داد.

‍  افتتاح ابرپروژه آبرسانی به مجتمع "تراب" اسلام‌آباد‌غرب طی چند روز آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

"محمدرضا محمدی" با اشاره به حساسیت و اهمیت عملیات آبرسانی به مجتمع ۲۵ روستایی تراب اسلام‌آباد‌غرب و رصد روزانه مدیرعامل شرکت آبفا از روند اجرای این پروژه اظهار داشت: پیرو تأکیدات دکتر داودی مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان درخصوص تسریع در روند اجرای پروژه آبرسانی مجتمع تراب، بازدیدی با حضور مدیر آبفای شهرستان اسلام‌آباد‌غرب و ناظرین دفتر مهندسین مشاور گاماسیاب از روند پیشرفت این ابر‌پروژه انجام شد.

وی افزود: طی این‌ بازدید روند اجرای پروژه، مثبت ارزیابی شد و بر‌‌اساس پیش‌بینی انجام گرفته طی چند روز آینده، شهر سرمست و روستاهای مسیر این شهر که سالیان سال با کمبود آب مواجه بودند، از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

مجری طرح آبرسانی روستایی استان تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح تا‌کنون سه حلقه چاه عمیق با آبدهی مناسب حفر، بیش از ۲۰۰۰ متر‌مکعب مخزن اجرا، لوله گذاری ۸۰ کیلومتر خط انتقال، پمپاژ و شبکه انجام و چهار ایستگاه پمپاژ احداث شده است.

محمدی در پایان با تشکر و قدردانی از زحمات بی‌شائبه سازمان بسیج سازندگی استان به عنوان معین قرارگاه امام حسن‌مجتبی(ع)، مجموعه همکاران شرکت آب و فاضلاب استان و مهندسین مشاور شرکت گاماسیاب، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پروژه در چندین جبهه کاری و چندین شیفت کاری فعال است، امیدواریم عملیات اجرایی آن طی چند روز آینده به اتمام برسد و روستاهای تحت پوشش این مجتمع از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۲۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان