//
کدخبر: ۴۱۶۷۲۱ //
تست شخصیت شناسی | تست شخصیت

کدام قسمت بدنتو در حموم اول می‌شوری؟ تست شخصیت شناسی

می‌دانستید حتی ترتیب شست و شوی اندام‌های بدن در حمام می‌تواند اطلاعات جالبی درباره شخصیت شما آشکار کند؟

کدام قسمت بدنتو در حموم اول می‌شوری؟ تست شخصیت شناسی
به گزارش فرتاک نیوز،

مغز یک اندام کاملا پیچیده است و حتی دانشمندان نیز نتوانسته‌اند آن را به طور کامل درک کنند. با این حال، یک چیز مسلم است: انتخاب‌ها و رفتارهای شما منعکس‌کننده شخصیت شما هستند. هر کاری که انجام می‌دهیم، چه آگاهانه و چه ناخودآگاه، چیزی در مورد ما آشکار می‌کند. هر تصمیمی که می‌گیریم به عنوان تکه‌ای از پازل عمل می‌کند که در نهایت شخصیت ما را شکل می‌دهد.

آیا می‌دانستید که هنگام دوش گرفتن به طور ناخودآگاه اعضای بدن خود را در اولویت قرار می دهید؟ قسمتی از بدن که ابتدای کل فرایند حمام کردن آن را می‌شویید، در حقیقت میزان اهمیتی که برای آن قسمت خاص بدن قائل هستید را نشان می‌دهد. این تست شخصیت رازهای جالبی را در مورد شخصیت شما آشکار می کند.

به خاطر بیاورید که در حمام ابتدا کدام قسمت بدنتان را می‌شویید و سپس پاسخ تست را در ادامه همین مطلب بخوانید.

تست شخصیت اولویت شست و شو در حمام

۱- صورت

اگر در حمام ابتدا صورت خود را می‌شویید یعنی شما اهمیت زیادی به درک دیگران از خود قائل هستید. شما به راحتی ناامید می‌شوید و دائما و شدیدا نگران این هستید که دیگران در مورد شما چگونه فکر می‌کنند. شما از افتادن پرده‌ها خجالت می‌کشید و حتی تحمل شنیدن یک انتقاد ساده برای شما بسیار سخت است.

۲- شانه/ گردن

آیا شما کمال گرا هستید؟ احتمالا ممکن است در حمام ابتدا شانه‌ها و گردن خود را بشویید. شما دستتان را برای گرفتن ماه دراز می‌کنید؛ نه ستاره‌ها. شما معتقدید سخت کوشی شما را به هرجایی که در زندگی بخواهید می‌رساند و بار رویاهایتان را همیشه روی دوش خود حمل می‌کنید. همچنین شما فردی بسیار رقابتی هستید و همیشه می‌خواهید یک قدم جلوتر از بقیه باشید.

۳- زیر بغل

اگر تمایل دارید در حمام ابتدا زیر بغل خود را بشویید به این معنی است که شما در اجتماع و میان مردم بسیار فردی محبوب هستید و دوستانتان شما را می‌پرستند و برای آن‌ها ثابت شده که در هر زمانی، چه خوب و چه بد، کنار آن‌ها می‌ایستید. شما فردی با قلبی مهربان و نرم هستید و مفهوم دوست داشتن خاکستری را نمی‌دانید. شما در حد افراط کسی را دوست دارید و یا برعکس، کاملا از او متنفر هستید.

۴- سینه

اگر در حمام ابتدا سینه خود را می‌پوشید یعنی در کالبد خود بسیار احساس راحتی دارید. تیپ شخصیتی شما آلفا است و به این معناست که شما فردی مستقل هستید و رویکرد کاملا مشخص و واضحی در زندگی دارید و کسی نمی‌تواند شما را در کناره‌ای مورد آزار قرار دهد.

۵- دست

شستن دست‌ها به عنوان اولین اندام در حمام، نشانگر قدرت ذهنی است. شما بدون اینکه نگران نتیجه باشید، برای چیزی که احساس می‌کنید درست است می‌جنگید و می‌‌ایستید. شما فردی دیپلماتیک و سیاستمدار نیستید و آنچه که می‌بینید، همان چیزی است که به دست می‌آورید. ترس از نامطمئن‌ها در وجود شما نیست و به وحدت باور دارید.

۶- بازوها / پاها

اگر حمام کردن را با شستن بازوها و پاهایتان شروع می‌کنید بیانگر این مسئله است که شما فردی بسیار متواضع هستید و در نظر مردم هم چنین فردی به شمار می‌روید و ادب شما زبانزد خاص و عام است. شما به خود ممطئن هستید و از بیان نظرات خود هراسی ندارید.

۷- پشت

شستن پشت به عنوان اولین اندام در حمام نشانگر هوشیاری شماست. شما فردی بسیار هوشیار و مراقب هستید که کورکورانه به مردم اعتماد نمی‌کنید. شما ممکن است فردی درونگرا باشید که تنها بودن را به معاشرت با افراد دیگر ترجیح می‌دهد.

۸- اندام جنسی

شما احتمالا فردی بسیار محتاط و خجالتی هستید و همچنین ممکن است فردی باشید که به سختی می‌تواند موضع خود را مشخص کند. زمان بسیار زیادی لازم است که رویه سخت و محافظت شده‌ی روح شما خراشیده شود.

۹- مو

اگر مراسم حمام را با شستن موهای خود آغاز می‌کنید، احتمالا دچار درجاتی از نظم وسواسی هستید. شما فردی متفکر هستید و درباره بسیاری از مسائل اطلاع دارید. یکی از بزرگترین نقاط قوت شما مدیریت زمان است.

شما کدام اندام خود را در حمام اول می‌شویید؟ آیا نتیجه این تست درمورد شما صادق بود؟

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۷۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد