//
کدخبر: ۴۲۸۴۳۰ //
تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

تست شخصیت: یکی از پنجره‌ها را انتخاب کن تا بگویم خجالتی هستی یا بی‌پروا؟

تست‌های روانشناسی شخصیت بر اساس انتخاب یک تصویر در 80 درصد مواقع کاملا درست و واقعی هستند! این تست را جواب بده تا بگوییم خجالتی هستی یا بی‌پروا؟!

تست شخصیت: یکی از پنجره‌ها را انتخاب کن تا بگویم خجالتی هستی یا بی‌پروا؟
به گزارش فرتاک نیوز،

این تست سریع و ساده شخصیت پنهان شما را آشکار می‌کند. آیا برای ملاقات با شخصی که واقعا هستید آماده اید؟ همین حالا به تصویر نگاه کن و یکی از این پنجره‌ها را انتخاب کن!

حالا که پنجره‌ی زیبای مورد نظر خودت را انتخاب کردی جواب تست را ببین:

اگر پنجره‌ی شماره یک را انتخاب کردید:

اگر اولین پنجره انتخاب شماست، محافظه‌کاری و محفوظ بودن نشانه های بارز شخصیت شما هستند. شما ترجیح می‌دهید قبل از هر اقدامی به خوبی فکر کنید و مراقب به اشتراک گذاشتن افکار و احساسات خود باشید.

این ویژگی شما را تبدیل به آدمی خسته‌کننده نمی‌کند، برعکس! طبیعت محتاط شما اغلب شما را از مشکلات غیر ضروری نجات می‌دهد. با این حال، به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات رها کردن و ریسک کردن خوب است. شما هرگز نمی‌دانید چه فرصت‌هایی ممکن است در خارج از منطقه امن شما در انتظار شما باشد.

اگر پنجره‌ی شماره دو را انتخاب کردید:

اگر به پنجره شماره دو جذب شده‌اید، تعادلی بین آرامش و ماجراجویی دارید. شما می‌دانید که چه زمانی باید از چیزی خودداری کنید، با این حال از شیرجه زدن در اتفاقات زندگی هم نمی‌ترسید.

توانایی شما در سازگاری، شما را به یک بازیکن تیمی عالی و یک دوست قابل اعتماد تبدیل می‌کند. اما به یاد داشته باشید، همچنین مهم است که در موضع خود بایستید و اجازه ندهید دیگران به راحتی تصمیمات شما را تحت تأثیر قرار دهند.

اگر پنجره‌ی شماره سه را انتخاب کردید:

انتخاب پنجره‌ی شماره سه نشان می‌دهد که شما یک روح غیرقابل مهار هستید. شما با آغوش باز زندگی را در آغوش می‌گیرید و از بیان احساسات خود نمی‌ترسید. طبیعت جسور شما فریبنده است، اما گاهی اوقات می‌تواند منجر به تصمیمات تکانشی شود.

با این حال، اشتیاق شما زندگی روزمره را به سفری هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند. فقط به یاد داشته باشید، گاهی اوقات اشکالی ندارد که قبل از شیرجه زدن در ماجراها، یک قدم به عقب بردارید و بیشتر فکر کنید.

این تست شخصیتی چطور بود؟ به یاد داشته باشید، هیچ آزمایشی نمی‌تواند پیچیدگی یک انسان را به طور کامل نشان دهد. همه‌ی ما ترکیبی از صفات و ویژگی‌هایی هستیم که با گذشت زمان و تجربه تکامل می‌یابند. اگر از این تست لذت بردید دیگر تست‌های شخصیتی ما را برای کشف جنبه‌های جذاب‌تر خود از دست ندهید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۴۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد