//
کدخبر: ۴۳۱۶۶۴ //
تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

با انتخاب یک جعبه سبک ارتباطی خود با دیگران را بشناسید

با انجام این تست سبک ارتباطی خود با دیگران را بشناسید

با انتخاب یک جعبه سبک ارتباطی خود با دیگران را بشناسید
به گزارش فرتاک نیوز،

مغز یک اندام کاملا پیچیده است و حتی دانشمندان نیز نتوانسته‌اند آن را به طور کامل درک کنند. با این حال، یک چیز مسلم است: انتخاب‌ها و رفتارهای شما منعکس‌کننده شخصیت شما هستند. تست شخصیت‌ شناسی تصویری واقعا می‌تواند زوایای پنهانی شخصیت ما را نشان دهد به شرط آنکه خوب طراحی شده باشد! شخصیت خود را با تست روانشناسی زیر به چالش بکشید. ممکن است نتیجه تست مهر تائیدی بر شناخت شما از خودتان باشد، یا حتی شما را شگفت‌زده کند.

تست شخصیت سبک ارتباطی

یکی از پنج جعبه زیر را انتخاب کنید و پاسخ تست را در زیر بخوانید. 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جعبه شماره یک:

افرادی که هدیه شماره یک را انتخاب کردند معمولا در سبک ارتباطی خود مثل دیپلمات‌ها رفتار می‌کنند. آنها صبور و فهمیده هستند و اغلب خود را به جای دیگران در موقعیت‌های مختلف قرار می‌دهند. این افراد قبل از صحبت فکر می کنند و به دقت بررسی می‌کنند که یک نظر چگونه می‌تواند توسط دیگران فهمیده‌شوند و به جای اینکه ایده خود را به دیگران تحمیل کنند، به دنبال راه حلی هستند که همه آن را بپذیرند.آنها شنوندگان بسیار خوبی هستند که برای درک طرف مقابل وقت گذاشته و حرف او را به خوبی گوش می‌دهند.

جعبه شماره دو:

افرادی که هدیه شماره دو را انتخاب کردند معمولا سبک ارتباطی همدلانه دارند. این افراد درک عمیقی از احساسات و عواطف دیگران دارند و وظیفه خود می‌دانند که مطمئن شوند حرف همه شنیده شده و برای حرف همه ارزش قائلند. آنها صبور و دلسوز هستند و اغلب با ذهن باز به گفتگو می‌نشینند. آنها تلاش می کنند تا محیطی محترمانه ایجاد کنند که در آن نظرات مختلف بدون قضاوت رد و بدل شود و از تجربیات خود برای ارتباط با موقعیت مورد نظر استفاده می‌کنند. 

جعبه شماره سه:

افرادی که هدیه شماره سه را انتخاب کردند تمایل دارند به شیوه نبستا پرخاشگرانه‌ای با دیگران ارتباط بگیرند. آنها قاطع، صریح و غالبا سلطه جو هستند. این افراد معمولا یک دنده‌ هستند و نظر مخالف خود را به راحتی ابراز می‌کنند. آنها شفافیت و کارایی را به مودب یا دیپلماتیک بودن ترجیح می‌دهند علاوه بر این، آنها از دیگران انتظار دارند که به عقاید آنها پایبند باشند، حتی اگر به معنی چشم پوشی از نظر خودشان باشد.

جعبه شماره چهار:

افرادی که هدیه شماره چهار را انتخاب کردند معمولا صادقانه و علنی ارتباط برقرار می کنند و حقیقت را حتی به قیمت منفور شدن بیان می‌کنند.این افراد از گفتگو یا درگیری کلامی دشوار ابایی ندارند، بلکه با شجاعت و قاطعیت با آنها مواجه می‌شوند. علاوه بر این، آنها صداقت را بر ادب ترجیح داده و همیشه برای حقیقت تلاش خواهند کرد.

جعبه شماره پنج:

افرادی که هدیه شماره پنج را انتخاب کردند معمولا مستقیم با بقیه ارتباط می‌گیرند و بدون تلف کردن وقت یا پیش کشیدن بحث حاشیه‌ای یک راست اصل مطلب را بیان می‌کنند.  این افراد همیشه برای پیدا کردن راه حل تلاش دارند حتی زمانی که مکالمات چالش‌انگیز شده یا اختلاف نظر شدید شود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۶۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد