//
کدخبر: ۴۳۶۰۳۸ //
فال امروز | فال روزانه | فال

فال روزانه | فال امروز چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ | چه چیزی در انتظار شماست؟

برای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز چهارشنبه 15 آذر 1402، فال روزانه را بخوانید.

فال روزانه | فال امروز چهارشنبه 15 آذر 1402 | چه چیزی در انتظار شماست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

فال روزانه امروز چهارشنبه 15 آذر 1402! مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال روزانه امروز چهارشنبه 15 آذر 1402

فال ۱۵ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

ممکن است شما فکر کنید که خواسته‌های شما با خواسته‌های افراد دیگر تفاوت دارد و برنامه‌های شخصیتان با اهداف کسانی که به شما نزدیکند مغایرت دارد. اگر فکر می‌کنید می‌توانید فرد دیگری را متقاعد کنید که نقطه نظرش را به خاطر حمایت کردن از برنامه‌هایتان تغییر دهد، یا به این کار مجبورش کنید، اشتباه کرده‌اید. سعی نکنید که در یک کشمکش راه حل خودتان را تحمیل کنید. فقط انرژی بیشتری برای فروکش کردن آن صرف کنید.

فال ۱۵ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

درحالیکه شما کاملاً در مورد فردا هوشیار هستید و آینده‌تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می‌توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیکه شما این رویاها را آشکار نکنید خوش‌بینی شما می‌تواند کاملاً تازه بماند، برای اینکه مردم دیگر خیلی زود از تفکرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه‌ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.فردا همین طور بی دلیل بسیار حساس شده اید. اما نکته ی مهم این است که نباید به چیزهای منفی فکر کنید، زیرا وضعیت کنونی آن قدرها هم که به نظر می رسد بد نیست. از همه مهم تر این که صادق باشید، هر گونه دور زدن حقیقت نتیجه ی معکوس خواهد داشت. می توانید احساس تان را با دوستی که مورد اعتماد شماست در میان بگذارید، اما حواس تان باشد که که رویاهای تان را از واقعیت ها جدا کنید.

فال ۱۵ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

شما تا زمانی که ناخواسته خودتان را در میان موقعیتی پویا که به خلاق بودن شما کمک می‌کند قرار داده‌اید، می‌توانید در مسیر خود باقی بمانید. شاید فردا احساسات شما مثبت باشند، اما از شما برای اینکه می‌خواهید فعالیتهایتان را فقط در یک مسیر با الهام قلبی‌تان انجام دهید سرپیچی می‌کنند. دیگران نسبت به اینکه شما چه احساسی در مورد هر یک از این دو دارید اطیمنان ندارند، برای اینکه شما پیامتان را واضح بیان نکرده‌اید.

فال ۱۵ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

فردا شاید عقیده شما با خواهر و یا برادرهایتان مخالف باشد، اما این دلیل نمی‌شود به راحتی حرف آنها را قبول کنید! شاید دیدگاه شما هوشمندانه تر از ایده‌های آنها باشد، اما هنوز آنقدر خوب نیست که حقایق را برایشان روشن کند. فقط تسلیم نشوید!! اما باور کردن اینکه می‌توانید با منطق و افکار هوشمندانه نظر آنها را عوض کنید کاری غیر عملی و نشدنی است. بگذارید آنها نظرتان را بفهمند و بعد تنهایشان بگذارید. آنها وقتی خودشان آمادگی لازم را پیدا کردند- و نه زودتر از آن!- نظرشان را عوض خواهند کرد.~

فال ۱۵ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

همه چیز در حال بهتر شدن است، اما یک نگرانی وجود دارد که به راحتی و به طور معجزه آسا ناپدید نخواهد شد. اما حتی با شاد بودن بیش از اندازه هم می توانی بدون اینکه موضوعات مهم را نادیده بگیری زمان کافی برای لذت بردن اختصاص بدهی. تو مهارت ذاتی داری و می توانی زمانی هم که آشفته هستی فکرت را در لحظه حال متمرکز کنی. به جای آنکه افکارت را در همه جا پراکنده کنی با آماده شدن برای رویارویی برای اتفاقاتی که پیش می آید از تمرکزت هوشیارانه استفاده کن.~

فال ۱۵ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مکان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته‌اند.

فال ۱۵ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

شما تاحدی نسبت به راهی که در حرفه خود می‌خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینکه رویاهای شما که در ظاهر حقیقی به نظر می‌رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی که شما چیزهایی را که می‌خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می‌شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید کرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع‌بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی‌رساند.

فال ۱۵ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

فردا که ماه به ستاره پلوتو در پنجمین خانه شما ملحق شده‌است، تفاوت خیلی بزرگی بین محبتی که شما مجبورید به دیگران نثار کنید و عشقی که به راحتی آنها به شما می‌دهند وجود دارد. اگرچه این موضوع برای شما بسیار واضح است، ولی شما تحریک می‌شوید که آن را برای دیگران شرح بدهید. اکنون که ونوس خالق وارد دوازدهمین خانه خودآگاهی معنوی شده‌است، تغییر دادن احساسات شخصیتان به سمت صمیمیتی معنوی می‌تواند تمرینی مفید باشد.

فال ۱۵ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

درست است که دوستان و خانواده تان برای شما خیلی عزیز هستند، اما بد نیست با افرادی جدید آشنا شوید. جسور و کنجکاو باشید و به استقبال افرادی جدید بروید که رنگی تازه به زندگیتان اضافه کنند. تفکرتان باید مثبت باشد و اجازه ندهید ترس ها و تأخیرها از آنچه می تواند تأثیری خوب بر روی زندگی عاطفیتان بگذارد جلوگیری کنند. تجربه های اجتماعی خوشایندی را برای خودتان تصور کنید تا این انرژی مثبت به فرصت های شما سرعت ببخشد. اتفاق های دیشب و دیروز را فراموش کنید و به ذهنتان استراحت بدهید. فردا کار گروهی ذهن شما را به چالش و فعالیت خواهد کشاند و می توانید در زمینه کاری تصمیمات خوبی بگیرید.

فال ۱۵ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

درست است که شما رویاپردازترین افراد در تمام ماه ها هستید، اما این بدان معنی نیست که توانایی کار و کوشش به صورت جدی را ندارید. فردا شما انگیزه و انرژی کافی برای تلاش به منظور رسیدن به اهداف طولانی مدت خود را خواهید داشت. به یاد داشته باشید که شما توانایی این را دارید که از عجیب ترین راه های ممکن کسب درآمد کنید و مجبور نیستید حتما مثل بقیه مردم باشید. دلتان می خواهد بیخیال باشید و به خودتان سخت نگیرید؟ نه! الان اصلا وقت این کار نیست. فردا در تمامی زمینه ها از جمله کار، عشق و تفریح سرشار از انگیزه و خلاقیت هستید. به اینکه چه چیزی برای شما ارزشمند است خوب فکر کرده و سپس برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید و با شجاعت تمام قدم بردارید.

فال ۱۵ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

فردا احتمال این هست که فشارهای کاری شما را خسته و عصبی کنند. شاید خیلی زود از کوره در بروید. اما توصیه می کنیم، عمیق تر به مسایل زندگی نگاه کنید. برای هر قدمی که می خواهید بردارید برنامه ریزی کنید. بدون دانش در مورد هیچ چیز نظر ندهید. از نظر روحی احتمالا خیلی خوب نیستید و این مساله شریک عاطفی شما را دچار هراس می کند. اما با کمی تمرکز و با حفظ آرامش می توانید به او این اطمینان را بدهید این حس ها موقتی هستند.

فال ۱۵ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

به نظر می رسد که یک فصل مشکل زندگی شخصی تان دارد بسته می شود و توسط امکانات جدید جایگزین می شود. شما به احتمال زیاد احساس می کنید مسن تر و عاقل تر شده اید و اعتماد دارید که تجربیاتتان تا به فردا از شما یک فرد با تجربه و کامل تری ساخته.

برای مشاهده فال های روزانه کلیک کنید

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۰۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد