//
کدخبر: ۴۶۶۱۸۸ //

اعلام زمان واریز یارانه جدید دولت/ خبری از کالابرگ شد؟

زمان واریز یارانه جدید دولت، بیست و پنجم تیرماه خواهد بود. البته اگر وزارت کار دولت سیزدهم به روال ماه‌های قبل و بر اساس جدول زمان‌بندی سازمان هدفمندی یارانه‌ها عمل کند.


اعلام زمان واریز یارانه جدید دولت/ خبری از کالابرگ شد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

زمان واریز یارانه جدید دولت، اگر به روال ماه‌های قبل و جدول زمان‌بندی پرداخت یارانه‌ها و مستمری عمل شود، بیست و پنجم تیرماه خواهد بود. پنج روز بعد از واریز یارانه تیرماه هم، زمان پرداخت یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول می‌رسد.

بر این اساس، دهک‌های اول تا سوم درآمدی که یارانه 400 هزار تومانی دریافت می‌کنند؛‌ حدود یک هفته دیگر یارانه به حساب‌شان واریز می‌شود. سایر خانوارها که شامل دهک‌های چهارم تا نهم هستند و یارانه 300 هزار تومانی هر ماه به دست‌شان می‌رسد، سی‌ام تیر ماه باید در انتظار پرداخت یارانه نقدی خود باشند.

جدولی که توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها منتشر شده، نشان می‌دهد که مستمری کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور، بیستم هر ماه و یارانه دارو و هزینه حمل‌ونقل ذخیره‌سازی سوخت از ابتدای ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

اعتبار کالابرگ چه زمانی شارژ می‌شود؟

اعتبار کالابرگ الکترونیک به مبلغ 120 هزار تومان،‌ هجدهم خرداد ماه شارژ شد اما این ماه هنوز خبری از آن نشده است. افزون بر این،‌ از بهمن ماه سال قبل تا اردیبهشت امسال، کالابرگ فجرانه یا یارانه تشویفی به مبلغ 200 هزار تومان به مشمولان یارانه‌بگیر اختصاص می‌یافت که با وجود نزدیک به دو ماه از اتمام مهلت آن،‌ هنوز وضعیت آن تعیین تکلیف نشده است. هرچند صولت مرتضوی،‌ وزیر کار دولت سیزدهم در آخرین اظهار نظر خود در این باره گفته بود که در حال پیگیری این موضوع در وزارت کار هستند و نتیجه به زودی اعلام خواهد شد اما به نظر می‌رسد دولت فعلا تصمیم ندارد سرنوشت این طرح را مشخص کند و احتمال می‌رود کار به دولت چهاردهم بکشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۶۱۸۸ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    پس کالا برگ چه شد امروز ۱۸تیرماه است چرا هنوز واریز نشده چرا به مردم دروغ میگویید مردم خسته شدن از این همه دروغ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد