//
کدخبر: ۴۶۳۸۵۷ //
نادر دارستانی، سردبیر فرتاک نیوز:

بازی زاکانی در زمین اصلاح طلبان/ این شمشیر گردن اصولگرایان را می‌زند+عکس

نوع رفتار و گفتار علیرضا زاکانی در مناظره ها باب میل اصلح طلبان است.

بازی زاکانی در زمین اصلاح طلبان/ این شمشیر گردن اصولگرایان را می‌زند+عکس

نادر دارستانی؛ سومین مناظره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بین 6 کاندیدا برگزار گردید تا به فاصله 6 روز مانده به انتخابات شاهد ایجاد هیجان در نزد کاندیداها در مناظره‌ها و انتقال آن به هواداران باشیم.

مهم‌ترین نکته در سه مناظره گذشته به خصوص در مناظره با مبحث فرهنگی که ساعاتی قبل به پایان رسید، نوع رفتار و گفتار دکتر علیرضا زاکانی نسبت به دکتر مسعود پزشکیان بود که با ادبیات تهدید آمیزی همراه بود به طوری که اعلام کرد تا آخر در انتخابات می‌مانم تا شماها نتوانید رئیس جمهور بشوید که دکتر پزشکیان هم در پاسخ به آن گفت: مگر شما جای  خدا نشسته‌اید یا مردم هستید که نگذارید؟!

صرف نظر از گفتمان طرفین، آن چه که می‌توان در این زمینه به آن اشاره نمود این است که جبهه اصلاح طلبان بسیار خوشحال خواهند شد که این ادبیات هم چنان ادامه داشته باشد چرا که دقیقا زاکانی رفتارهایی از خود به نمایش می‌گذارد که آنها دوست دارند چرا که ایجاد هیجان در جامعه و مقابله با جریان اصلاحات که مدت‌هاست انگیزه‌ای برای حضور در انتخابات ندارند، دقیقا همان موردی است که لیدرهای اصلاح طلبان دنبال آن هستند تا طرفداران خود را در یک فضای دو قطبی و تقابل به میدان بیاروند تا بتوانند با استفاده از آراء آنها در نهایت  پیروز انتخابات باشند.

بیشتر بخوانید:

گفتمان زاکانی در مناظره‌ها مرا یاد ماجرای طنز حضور ماردونا در ایران می‌اندازد؛ جایی که مربی تیم ایرانی، غضنفر را مامور مهار ماردونا می کند اما هنوز 5 دقیقه از بازی نگذشته، غضنفر برای مهار ماردونا دستپاچه شده و دو گل به تیم خود میزند . مربی که می‌بیند غضنفر خطرناک‌تر از ماردونا شده است، با داد و فریاد به بازیکنان می:گوید: ماردونا را ول کنید ، غضنفر را مهار کنید.

الان به نظر من اصول‌گرایان نباید کاری به پزشکیان داشته باشند بلکه باید فکر چاره‌ای برای مهار زاکانی باشند چرا که گل به خودی‌های او بسیار  خطرناک تر از اصلاح طلبان است و شمشیر در دست زاکانی به جای زدن گردن اصلاح طلبان، در حال گردن زدن اصولگرایان است.

نادر دارستانی- علیرضا زاکانی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۳۸۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان